fredag den 10. juni 2011

Ny musikalsk give away...

Så har søde Karen Marie været på spil igen og doneret et eksemplar af hendes helt nye bog og CD med børnemusik....





MUSINANTES MÅNE hedder den og den er bare så go!
Jeg har tidligere haft en give away i samarbejde med Karen Marie og den kan du se her.

Musinantes Måne er en fortælling, et musikalsk måne eventyr i 12 afsnit med sange tilhørende hvert kapitel. Der er de flotteste tegninger, som giver mulighed for en hyggelig snak med børnene omkring hvert afsnit og sange - tegningerne er lavet af Margrethe Mokrzyckis og de er virkelig flotte!

Det hele er krydret med spændende fortællinger om Musinantes og hendes måne drømme, herlige sange, hvor der også er noder og tekster bagerst i bogen!

Karen Marie skriver selv i sit forord;
"Velkommen til Musinantes Måne - et musikalsk måneeventyr. Bogen indeholder en historie i 12 små kapitler, der handler om musen Musinante og frøen Teddy, der sammen tager på en rejse til månen. Til hvert afsnit hører en sang, der indholdsmæssigt lægger sig op af det enkelte afsnit, og alle 12 sange er med til at binde historien sammen på en flydende og dynamisk måde. Både historien og sangene er indlæst og indspillet på den CD, der sidder bagerst i bogen. Noder og sangtekster er trykt på de sidste sider med becifringer til, så man selv kan spille og synge sangene. Hele bogen er krydret med Margrethe Mokrzyckis søde og fine tegninger."


Som en lille ekstra ting har Karen Marie været så sød også at donere 2 CDér, som hun tidligere har indspillet; 
"Små sange til de små" og "Ballondans", så det giver mig mulighed for at glæde hele 3 deltagere i denne give away:-)


1. præmien er naturligvis Musinantes Måne bog og CD
2. præmien er frit valg mellem de 2 CDér
3. præmien er den sidste CD


Karen Marie driver Spillebillen, som er en privat musikskole, hvor man kan deltage i rytmik, musik og tumlastik (se her hvad tumlastik er). Skulle man, som jeg, være super begejstret for Karen Marie´s musik og ideer, så kan man (hvis man ikke er så heldig at vinde denne give away) købe Musinantes Måne og alle de øvrige bøger og CDér på webshoppen lige her.

Jeg siger 1000 tak til Karen Marie for hendes flotte gaver, jeg glæder mig til at kunne sende det afsted til en musikelskende vinder:-)

Reglerne er simple - læg en kommentar så er du med i konkurrencen! That´s it! 
(Hvis du ikke har en blog skal du huske at skrive din mail adresse i kommentaren)

Jeg trækker lod den 1 juli!

23 kommentarer:

  1. Er helt sikkert med, med de tre små musik elskende piger jeg har fået mig, så er det altid dejligt med lidt nyt musik :)

    /Rikke

    SvarSlet
  2. Kender ikke Karen Marie og hendes musik, men skal da helt sikkert være med her, for det lyder til at være rigtig godt. Og hvis vi ikke vinder... ja, så må lillepigen jo ønske sig den til sin fødselsdag :O)
    Kh. Lena

    SvarSlet
  3. Wauw jeg vil gerne vinde alle 3! Så jeg er helt sikkert med her!

    SvarSlet
  4. Jeg prøver lykken igen, for jeg vil bare så gerne vinde det fine materiale. Jeg vil elske at sidde og synge og spille med mine drenge.

    SvarSlet
  5. Spændende give away - jeg er i hvert fald med:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  6. Ps. Håber det er i orden, at jeg har lånt et billede, så jeg kunne linke tilbage;o), ellers siger du bare til:)

    SvarSlet
  7. Englebarnet og jeg er da med... Vi håber at vi vinder.... :))

    SvarSlet
  8. Fin give away! :) Har en lille dame, der ELSKER musik, så er helt sikkert med!

    SvarSlet
  9. Jeg er da selvfølgelig med :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne være med:) Kunne godt bruge noget nyt dejligt dansk musik:)

    SvarSlet
  11. lækre sager allesammen - jeg krydser fingre for noget musik til feriebilen ;-)

    SvarSlet
  12. jeg vil også gerne være med:)

    SvarSlet
  13. Vil meget gerne være med da :)

    SvarSlet
  14. Hvor spændende.... Håber virkelig jeg kunne vinde denne fantastiske give away :)

    SvarSlet
  15. Jeg er da klart med. Skøn gevinst til mine to drenge;o)

    SvarSlet
  16. Jeg er da helt klart med - igen ;-) ...mon mit held er opbrugt??!

    SvarSlet
  17. Jeg nåede det vist lige, den vil Emil elske!

    SvarSlet
  18. Ser lige om jeg ikke kan nå det, en helt fantastisk give away som jeg slet ikke havde set.

    SvarSlet