fredag den 17. juni 2011

Et forsøg i rammer....og de rødeste jordbær!

Uhm, vi har mæsket os med disse her...

Købt lidt længere henne af vejen ved den lokale bondemand:-) Rødere jordbær findes vist ikke...eller sødere for den sags skyld!

Jeg har fået Oscars børnehave billeder i rammer og sat op i stuen - det bette ansigt pynter jo alle vegne, syns jeg!

Jeg manglede også lidt på en væg i vores fordelergang, men havde ik lige noget...så jeg forsøgte mig med paint programmen...ved ik rigtig....det går...for nu...måske det snart skiftes ud igen:-)

3 kommentarer:

  1. Vi har også mæsket jordbær og de var ligeså fine røde som dine, men vildt sure! Pokkers!

    Sjov idé med paintprogrammet!

    SvarSlet
  2. Hej Malene
    Lækre jordbær - I love it!!! :)
    Har Oscar laver de tegninger?

    SvarSlet
  3. Edith; ÆV med sure jordbær...det gider man da ik!!! Ja det var også bare et "for sjov" projekt med paint programmet...det med pingvinen lavede jeg med lukkede øjne, altså den første streg og så sku jeg se om jeg ku få det til at ligne noget:-)

    Vicki; HAHAHAHAHA nej det er sku da MIG der har tegnet dem:-) :-) Men det afgør det i hvertfald - de ryger ned igen...ha ha ha:-)

    Ha en dejlig dag begge to:-)

    Knus Malene

    SvarSlet