mandag den 27. juni 2011

Jeg har været på slap line....

Til mine forældres sølvbryllups fest i lørdags optrådte min søster og jeg som danseinstruktører, der skulle undervise vores forældre (foran alle gæsterne) i forskellige danse! Vi kom fra "Palle & Bibi´s dansestudie i Uggelhuse" og det var en bragende succes...

Men FÅRK hvor havde jeg ondt i maven af nerver inden vi skulle opføre "showet" - tænk nu hvis folk ik syns det var sjovt...men det gjorde de heldigvis:-) Vi blev endda opfordret af mange til at tage ud og underholde til fester med den slags (I ved, lidt lissom de der sjove tjenere osv.)

Nå men her er et par billeder af det ømme par....de 2 smukke mennesker der ellers er på billederne er vores forældre - er de ik et flot sølvbrudepar???? :-)













(Beklager den ringe kvalitet af billederne...)


Og så syns jeg altså også at I lige skal se at jeg godt kan se nogenlunde ordentlig ud når jeg er til fest....sammen med resten af min familie:-)

Lillebror blev passet, for det ville ha været for meget for ham at være med til festen...og Oscar blev kørt hjem senere, så der var PARTY I PROVINSEN for mor og far:-)

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker at underholde! Stillede op som Tina Turner til min onkel og tantes bryllup som 9 årig og gav den max gas! Og derved var min "karriere" skudt igang :)
    Men jeg har også altid total ondt i maven og svedige hænder! Det værste er dog at jeg efter mine 3 fødsler er blevet enormt følsom. Jeg kan bare ikke rejse mig og sige 2 ord uden at jeg tuder(!) men alle i familien har vist efterhånden vænnet sig til det.
    Håber at I havde en super fest!

    SvarSlet
  2. Åh, vi er jo herre lækre, Bibsen!! :-D Havde slet ikke set de billeder, der var på dit kamera :-D

    SvarSlet
  3. Binemor; Det lyder da ret cool at underholde til en stor fest som 9 årig - respekt!! Og det med at være følsom - sign me up! For efter jeg er blevet mor (det har altid været der på et eller andet plan, men efter jeg er blevet mor er det da eskaleret helt vildt!) skal man bare sige KUK eller BØH til mig...så tuder jeg!!! Men det kan der nok ik såen lige laves om på:-)
    Tak for din kommentar...og dejlig fredag til dig.

    Kristina; Ååååh Palle - jeg ved at der var flere der glemte at komme i tirsdags....men det passer altså også skidt med tidspunktet, når det er der du går til synkron svømning!!

    KNUS Malene

    SvarSlet