onsdag den 22. juni 2011

Hvor mange har et børnekor på deres sølvbryllups dag????

Et lille bitte kort indlæg...uden billede, for så langt er jeg ikke nået endnu...

Mine forældre havde sølvbryllup i går og vi fejrede dem dagen lang....13½ time fra tiiiidlig morgen til aften - så var Fru Poulsen altså også FÆRDIG! :-)

Men vi havde en skøn dag med smuk æresport, morgensang med familie og masser af venner - der var et sted mellem 50-60 mennesker og synge dem op - det var fedt! 2 piger kom og spillede trompet og vi hyggede og fik kaffe og rundstykker i det store telt mor og far havde sat op i haven...

Men nu til sagen....den helt store og meget meget fede overraskelse kom fra min fars arbejde...Han er pedel på vores lille landsby skole (som desværre skal lukke næste år) - både min søster og jeg har gået der selv og det har min far faktisk også for mange mange år siden. Men altså, da klokken blev 8.30 kom hele skolen, alle elever og lærere marcherende ned i mine forældres have og så var der ellers børnekor - de sang 3 skønne sange og skoleinspektøren spille guitar og der var bare den fedeste stemning!

Tænk engang, at så mange børn og voksne, så gerne ville glæde mine forældre...fedt fedt fedt - og mine forældre var meget rørte...og det var jeg også-)

5 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en overraskelse!! Den slags sker vist kun i de mindre samfund..
    Rigtig ærgerligt at skolen lukker.. ;O(

    SvarSlet
  2. Ej hvor en skøn overraskelse! Kan godt forstå de blev rørte ( det gør jeg da også bare af at læse at der findes mennesker som gør noget så sødt ;-) Men det må jo også sige lidt om dine forældre når så mange mennesker har lyst til at glæde dem.
    Endnu en gang tillykke med dem.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en super dejlig overraskelse med sådant et kor :) Håber dine forældre havde en skøn dag, med sådan en god start på dagen.


    Hilsen

    Bent
    Københavns spisesteder
    http://københavnspisesteder.dk/

    SvarSlet
  4. Sikke en fantastisk overraskelse <3

    SvarSlet
  5. Lotteriet; det er nemlig en del af charmen ved at bo på landet:-) Og ja det er møg ærgerligt at vores gamle skole skal lukke...det er så en af ulemperne ved at bo på landet...

    Edith; tusind tak, hvor er jeg glad for at du skriver, at det siger en del om mine forældre...for det er lige sådan jeg har det:-) Dejligt at du kunne "se" det:-)

    Bent; tak for din kommentar (og velkomme til, dig har jeg vist ikke "hilst på" før:-) Både mine forældre og alle vi andre havde en skøn skøn dag:-)

    Fru Meldgaard; Ja det var bare fedt med fedt på toppen:-)

    Kan I have en dejlig aften alle sammen...nu vil jeg gøre klar til den helt store sølvbryllups fest i morgen:-)

    SvarSlet