torsdag den 16. juni 2011

Under pressure!!!

Mine forældre har sølvbryllup på tirsdag og det gir altså lige lidt udfordringer - jeg var sku da ik klar over at børnene ordner så meget til et sølvbryllup!!! :-) Nå men anyways - jeg har nogle skønne forældre, som fortjener at blive fejret med manér, så jeg gør det med glæde!

Det kræver bare lige lidt koordinering at få gjort klar og planlagt æresport, morgensang med truttere og det hele, tøj til den store fest (som er lørdag den 25 juni) - hele familien skal jo ha nye outfits, underholdning og tale og børnepasning til efter middagen.....og så har Victor så valgt at blive natte-pylret netop nu! Jeg kan afsløre, at det passer forældrene meget meget dårligt...! Men mon ik der er flere bisser under vejr...håber jeg...for så er det da til at se en ende på!

Nå men altså, de fleste detaljer omkring det hersens sølvbryllup er ved at falde på plads....jeg fandt kjolen jeg skal ha på i går, og i morgen skal jeg ud og hitte et par fede stilletter som kan passe til. Det blir sort, sølv og grå og så spicer jeg det hele op med knaldrød neglelak og læbestift - håber det blir godt:-)

I dag har jeg fået taget disse billeder af drengene...og det er der jo selvfølgelig et formål med i forbindelse med festen:-)











Jeg syns de er meget gode...

Håber I bærer over med min lidt fraværende blog aktivitet i disse dage - skal lige på den anden side af "25 års festen" :-)

5 kommentarer:

  1. Åh altså nogle smuksakker! De må da gerne møde Mynthe om en 15 år eller noget;)
    - Håber du holder til presset!

    SvarSlet
  2. God arbejdslyst med det hele. I skal nok nå det, og du kommer til at se brandgodt ud. Du har nogle lækre unger:)

    SvarSlet
  3. Camilla; tusind tak - og i lige måde...måske vi allerede nu sku arrangere en date for ungerne??? (Eller er vi ude i noget arrangeret ægteskab, ha ha ha:-)

    Mathilde; Tak skal du ha, og tak for opmuntringen....ja vi når det nok - og jeg glæder mig rigtig meget til festen....det er bare lige med at overskue det hele når så lillebror holder natte-koncert i disse dage:-)

    Kan I have en skøn dag begge to.

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Åh de dejlige drenge, SÅ kønne:-)

    SvarSlet
  5. Puha søde Malene... Du har da travlt... Ja der er mange ting at holde styr på til sådan et sølvbryllup, især når det er ens forældre... Men som du selv skriver, så er de jo det hele værd.. :) Super dejlige billeder af de smukke drenge.. Han er da bare god til at ligge på maven nu ham Victor.. Håber vi snart ses.. :)Rigtig god weekend til dig og de 3 drenge..

    SvarSlet