torsdag den 9. juni 2011

I dag er det 4 år siden....

.....at jeg blev Fru Poulsen:-)












10 kommentarer:

  1. Tillykke med bryllupsdagen :-) Skønne, skønne billeder!
    Hvad laver mandens hånd mon i din kjole. Er han ikke lige lovlig ivrig. Høhø ;-)

    SvarSlet
  2. Tak søde Trine....:-) Jeg blev faktisk også helt nostalgisk da jeg kiggede billederne igennem - jeg vil så gerne opleve den dag igen, for det var helt igennem fantastisk!

    Og jeg tænkte nok at der ville falde en kommentar om "hånden i kjolen" billedet:-) Vi fik jo tonsvis af ris efter kirken og en stor del af dem landede altså i min kavalergang - corsagen sad så stramt, at de ikke blev rystet nedenud, de lå lissom bare dér mellem bryster og andet godt og blev såen lidt grød agtige i sommervarmen...så Kim er faktisk bare super hjælpsom og graver ris ud:-) :-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen. Haha med historien om risene og ja selvfølgelig hjælper manden da lige nu de lander så fint i kavalergangen. Skønne billeder i perfekt vejr ser det ud til...

    Uha vuggestueplads - ja så virker de godt nok små men du har ret på 2 måneder vil der ske så meget - vi har snakket om Sofia måske endda går rundt der....det kan jeg ikke lige forestille mig men Ida gik som 10. mdr. så muligheden er der bestemt :-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke med dagen<3 og tak for kigget på de smukke smukke billeder:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med bryllupsdagen! Hvor er det nogle skønne billeder!

    SvarSlet
  6. Tillykke med bryllupsdagen. Sikke en smuk kjole, du havde på! En prinsesse værdig.
    Det er godt din mand er så hjælpsom :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  7. Tillykke med bryllupsdagen. Kristrup Kirke er da også en rigtig romantisk kirke at blive gift i :-)

    SvarSlet
  8. Dejlige billeder Malene :)). Og tillykke med bryllupsdagen!
    Knus

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med dagen i går, håber I havde en dejlig, romantisk dag! Og ih altså nogle skønne billeder.

    Jeg svælger i alt bryllupsrelateret these days, med et bryllup om 4 måneder... Får helt sommerfugle i maven nu :)

    SvarSlet
  10. Mette; Ja det var bare en skøn og VARM dag (var faktisk ved at besvime på et tidspunkt, 2 skørter, 1 stor kjole, en STRAM corsage...PYYYH!). Men det var så skøn en dag:-) Og ja jeg regner også med at Victor udvikler sig meget på de 2 måneder - der sker jo ufatteligt meget på ret kort tid, når de stadig er så små:-)

    Louise; Tak skal du have - jeg får stadig sommerfugle i maven når jeg ser bryllupsbillederne...åååh hvor ville jeg gerne opleve dagen igen:-)

    Clare Gry; 1000 tak:-)

    Mette b; Tak skal du have, hvor er du sød - jeg følte mig også lidt prinsesse agtig den dag:-) Og ja, når det er såen noget man skal ha hjælp til, så er det ingen sag at få manden op af stolen:-)

    Fru Kahr; Godt set:-) Det er den smukkeste kirke i Randers efter min mening...og heldigvis kunne det lade sig gøre at blive viet dér, selvom vi ikke selv boede i sognet...det gør mine svigerforældre og så må man godt - heldigvis:-)

    Maria; Tak skal du have - vi havde en hyggelig bryllupsdag:-)

    Marie; Tusind tak - åååh hvor kan jeg godt forstå at du får sommerfugle i maven...bare det var mig der sku giftes igen, altså med den samme mand helst:-) Kan tydeligt huske alle forberedelserne og alle de ting som bare sku "klappe"....Vi (=JEG!!:-) brugte 1 år på at planlægge vores store dag, og det gav altså pote, for ALT var bare perfekt den dag....faktisk taler mange af vores gæster stadig om den fest og syns det er én af de bedste fester ever:-) Glæder mig til at læse mere bryllups halløj på din blog:-)

    Ha en dejlig dag og weekend allesammen.

    KNUS Malene

    SvarSlet