Jeg har ligget vandret...nærmest hele weekenden! Men ÅH FOR SØREN DA hvor har det været hyggeligt...
Programmet har set nogenlunde sådan ud:
Onsdag: Open By Night med min søde veninde Janni - virkelig hyggeligt...sent hjem:-)
Torsdag: 50 års fødselsdag hos kollega + rengøring og diverse småting til weekendens øvrige program
Fredag: Bage kager til fredag aften + lørdag - til grille hygge med den gamle mødregruppe om aftenen (kom hjem kl. 02.00!!)
Lørdag: Rydde op, dække borde, bage mere kage - fik gæster om eftermiddagen...de sidste kørte hjem ved 02.00 tiden!
Søndag: Oprydning fra lørdag - loppemarked i Randers - grill hygge på terrassen om aftenen!
Jeg lover jer, da vi nåede søndag aften var jeg TRÆÆÆÆÆÆT med snorke krymmel på toppen! Fra fredag morgen til søndag aften havde jeg sovet noget der lignede 8 timer sammenlagt - for selvom jeg kom sent i seng, sku jeg jo stadig op med Viggo....tidligt!!! Så i går aftes var jeg slet ikke til stede i min egen krop...følte jeg!
Men en super hygsom weekend, masser af skønt selskab, dejlig mad, lange snakke om det løse og det faste, bål hygge, fakler og stearinlys, spil i haven og en masse andet godt...er mæt på mine sanser efter denne weekend:-) Her er lidt stemnings billed spam....you have now been warned!
En nutella mund, et par varme sommer lår, nogle tænder på vej?? Og en sød storebror som viser sin lillebror hvordan legetøjet virker:-)
Årets første morgenmad på terrassen....selvfølgelig med hjemmebagte snegle a la Sif:-)
Familie reunion lørdag eftermiddag...hygge i haven og en lækker grill menu til aftensmad!
Mere familie reunion...bål om aftenen...gang i stearinlys og mutter her med en af de kolde:-)
Søndag var jeg jo, som nævnt, på loppemarked....vel og mærke det store (som i GIGA STORT) McDonalds loppemarked, som holdes een gang om året i Randers! Det er bare de mest utrolige ting du kan få til absolut ingen penge...
Se bare her....
Denne hjemmestrikkede trøje for sølle 10 kr! Det er str. 1 år, så det passer perfekt til Victor til efteråret og vinter!
Og alt legetøjet på det ene billede + den søde stofpose for 20 kr! Altså DET HELE FOR 20 KR!! Det er næsten Fischer Price, Tiny Love og LaMaze det hele, så det er jo virkelig et fund...Klovnen er dog gammel og den er så sød og har en fin lyd når man tipper den.
Og så faldt jeg over de her plastic dimser til at stikke i plader - kan I huske dem?? Sådan nogle havde vi da jeg var barn, og har ik set dem siden...tænkte de ville være et sjovt alternativ til perler for Oscar...også alle delene for en 10ér her!
Derudover købte jeg en stor Ferrari til Oscar, men den har jeg ikke noget billede af...det er faktisk et spil...som man kan sidde i - der er skærm, sæde, rat, knapper og dimser og pedaler og lyde og den er faktisk rigtig plasticagtig og hæslig...men Oscar elsker den! Og det er vel det vigtigste:-)






Sikke en skøn skøn weekend!! For er det ikke noget med at vi husmødre bedst trives med pligter om ørerne :)
SvarSletLækker blog du har dig her og sikken et par dejlige drenge. Tak fordi jeg måtte kigge med!
Årh hygge! Elsker grillaftener:-)
SvarSletLibbie; Tak for din søde kommentar - og velkommen til:-) Du er hjerteligt velkommen til at læse/kigge med...
SvarSletJulie;
Ja det var også bare super hygge...med bål i haven til klokken sent...Oscar var oppe til midnat, det har han aldrig prøvet før - til gengæld sov han til 11.30 næste dag:-)
Ha en dejlig aften.
Knus til jer begge