lørdag den 18. juni 2011

Stofkøb og byttehandel...

Jeg har købt disse 2 lækre retro stoffer ved xoeinding - glæder mig til at sætte saksen i det....har et sæt dyne- og pudebetræk i tankerne til en lille ny pige i vennekredsen:-)


Jeg har også lavet en byttehandel med Sanni....se bare her - de skal vist ende i et dynesæt til Victor...Sanni var super sød at sende det orange stykke med som en ekstra ting - TAK SANNI:-)

Og så er jeg laaangt om længe kommet videre med denne patchwork bold...som har ligget i over 1 år!!! Og ventet...og ventet....nu er jeg da kommet lidt længere - det er god aften hygge når man sidder og stener foran hus alteret:-)
(Og det var altså ik lige meningen at Oscar´s lille sorte politi fløjte sku med på billedet...den var så lille at jeg overså den i farten!)

Ha en dejlig lørdag....nu dufter der enormt bagt ude fra mit køkken - har lavet "Rådhusbagerens Tunesiske Kaffebrød" fra Rollinger & Roulader og de kan varmt anbefales!

3 kommentarer:

  1. Uhm nogle lækre tekstiler. De er vildt fine!

    Go lørdag aften til dig og dine

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu tilgode at smage de kaffebrød men næste gang bagelysten melder sig må de klart afprøves :-) Flot stof - dejligt med lidt nyt på hylderne..

    Knus

    SvarSlet
  3. Kristin; Ja jeg glæder mig også til at komme i gang med at lave noget lækkert af dem....:-)

    Mette; Altså kan kun sige een ting: PRØV DEM PRØV DEM!!! :-) De er vildt gode...og lækre som såen en lille "hapse ting" til kaffen:-)

    Ha en dejlig mandag...

    Knus Malene

    SvarSlet