lørdag den 11. juni 2011

Apropro RETRO!

Så har jeg altså også noget...selvom den ikke lige passer endnu (jeg ved ik hvorfor, men den der fødsels-pølle-ting man stadig har på maven, efter baby for længst har rundet de 6 måneder, forsvinder lissom bare ik!!! Har en mistanke om at det hænger sammen med indtag af slik, chokolade, kage, chokolade, god mad, chokolade....fik jeg nævnt chokolade???? Og er chokolade i virkeligheden ik et grundstof???? Hvis ikke, så burde det være det...Nå det var et sidespring!)

Men altså, kjolen her er så sød når den er på - og når den passer:-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Malene! Mon ikke den kommer til at passe igen?
    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  2. Super fin:) Dejligt stof:)

    SvarSlet
  3. Kristin, Det håber jeg virkelig...og jeg kan da også godt klemme mig i den - men så gør den bare absolut intet godt for det dersens der hedder figur:-) Også dejlig søndag til dig:-)

    Pernille, 1000 tak...jeg er også rigtig glad for den:-)

    Dejlig aften til jer begge:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  4. I LOVE IT.. :))

    SvarSlet
  5. Tak søde Stine...den er fra en af "gennerne" inde i Randers...man kan altså godt være heldig engang imellem:-)
    Knus

    SvarSlet