Så har jeg altså også noget...selvom den ikke lige passer endnu (jeg ved ik hvorfor, men den der fødsels-pølle-ting man stadig har på maven, efter baby for længst har rundet de 6 måneder, forsvinder lissom bare ik!!! Har en mistanke om at det hænger sammen med indtag af slik, chokolade, kage, chokolade, god mad, chokolade....fik jeg nævnt chokolade???? Og er chokolade i virkeligheden ik et grundstof???? Hvis ikke, så burde det være det...Nå det var et sidespring!)
Men altså, kjolen her er så sød når den er på - og når den passer:-)

Hvor er den fin Malene! Mon ikke den kommer til at passe igen?
SvarSletHa en dejlig søndag
Super fin:) Dejligt stof:)
SvarSletKristin, Det håber jeg virkelig...og jeg kan da også godt klemme mig i den - men så gør den bare absolut intet godt for det dersens der hedder figur:-) Også dejlig søndag til dig:-)
SvarSletPernille, 1000 tak...jeg er også rigtig glad for den:-)
Dejlig aften til jer begge:-)
Knus Malene
I LOVE IT.. :))
SvarSletTak søde Stine...den er fra en af "gennerne" inde i Randers...man kan altså godt være heldig engang imellem:-)
SvarSletKnus