Ja er det ik bare fedt....jeg er allerede blevet budt 5000 kr. for gavekortet, men ville nok gerne op på bare liiidt mere....syns det er meget bare at "forære" 2500 kr. væk! Men jeg blev bare SÅ glad da hun ringede og fortalte det onsdag eftermiddag...
Og den dag var bare så pissehamrende god fra starten...tjek det her:
- Hele familien sov til 7.30 (det er sku luksus) - Oscar havde en dejlig bedsteforældre dag med alle sine bedsteforældre i børnehaven - Min mor og far kom med jordbærtærte fra bageren og vi spiste og drak kaffe i solen på terrassen - De ringede fra plads anvisningen og sagde at det MÅSKE alligevel ikke var heeelt udelukket at vi får den ønskede plads til Victor (og DET ville bare være toppen!!!) - Så kom min mand hjem og sagde at han havde fået fri fredag også (hvor han ellers sku ha været på job) - Og så ringede de og sagde te´løk´ - du har vindet 7500 kr. til cykler!!! - Shopping med min veninde til open by night til kl. 23 og afslutning på McD med en kæææmpe kold cola...
tillykke:)
SvarSletFantastisk! Tillykke med det:-)
SvarSletJeg står dog ikke og mangler ny cykel, men mon ikke en anden gør!
Knus Louise
YYYYYYYYYYYAY!
SvarSletJEG KAN KOMMENTERE IGEN :-D
Ihh hvor er du bare en heldig kartoffel:o) - Stort tillykke med det:)
SvarSletStort tillykke - hvor vildt :-)
SvarSletWee hvor sejt med sejt på!
SvarSletFEDT!!!!! Altså pisse lorte hamrende fedt!
SvarSletHar desværre ingen penge, men mangler en god cykel :(
Ja er det ik bare fedt....jeg er allerede blevet budt 5000 kr. for gavekortet, men ville nok gerne op på bare liiidt mere....syns det er meget bare at "forære" 2500 kr. væk! Men jeg blev bare SÅ glad da hun ringede og fortalte det onsdag eftermiddag...
SvarSletOg den dag var bare så pissehamrende god fra starten...tjek det her:
- Hele familien sov til 7.30 (det er sku luksus)
- Oscar havde en dejlig bedsteforældre dag med alle sine bedsteforældre i børnehaven
- Min mor og far kom med jordbærtærte fra bageren og vi spiste og drak kaffe i solen på terrassen
- De ringede fra plads anvisningen og sagde at det MÅSKE alligevel ikke var heeelt udelukket at vi får den ønskede plads til Victor (og DET ville bare være toppen!!!)
- Så kom min mand hjem og sagde at han havde fået fri fredag også (hvor han ellers sku ha været på job)
- Og så ringede de og sagde te´løk´ - du har vindet 7500 kr. til cykler!!!
- Shopping med min veninde til open by night til kl. 23 og afslutning på McD med en kæææmpe kold cola...
Does it get better than that??????
:-)
Wow tillykke med det!
SvarSletFantastisk, det er stort!!! Tillykke med det:-)
SvarSletIøvrigt skøn blog du har:-)
Kh lone
Tak for det Lone - og tak for komplimenten på min blog:-) Du er meget velkommen.
SvarSletHa en dejlig aften.
Kh. Malene