....har disse to dejlige mennesker, grundstammerne i hele min opvækst, SØLVBRYLLUP!!!
Tænk engang....25 år.....det er fa´me sejt! Kæmpe stort tillykke til min mor og far - 2 af jordens dejligste mennesker...Hvor jeg glæder mig til at fejre dem!
DEJLIGT! Ville ønske jeg havde et sådant forældrepar, som stadig var sammen og glade - Nyd dem og nyd dagen - de føler sig helt sikkert heldige at have én som dig :-) Skønne billeder af dine drenge forøvrigt!!! HVor er de søde :-)
Søde Barbara, 1000 tak for de søde ord:-) Jeg er virkelig også glad for at have en mor og far, som efter 25 år stadig elsker hinanden og livet sammen! Det er jo efterhånden en sjældenhed... Og tak for komplimenten om mine drenge...så blir jeg jo så blød om hjertet:-) Knus Malene
1000 tak Mette - vi havde en dejlig dag...men efter 13½ times fejring var jeg altså BRUGT!!!! Men mine forældre havde en skøn dag og det var fedt at overraske dem...
Stort tillykke med dem - Håner I alle får en dejlig dag i morgen<3
SvarSletKh. Louise
Hjertelig tillykke med dem.
SvarSletKh Mette
Louise; tusind tak - det håber jeg også:-)
SvarSletMette; mange tak:-)
Knus og en dejlig dag til jer begge:-)
DEJLIGT! Ville ønske jeg havde et sådant forældrepar, som stadig var sammen og glade - Nyd dem og nyd dagen - de føler sig helt sikkert heldige at have én som dig :-)
SvarSletSkønne billeder af dine drenge forøvrigt!!! HVor er de søde :-)
STORT kram B
Søde Barbara, 1000 tak for de søde ord:-) Jeg er virkelig også glad for at have en mor og far, som efter 25 år stadig elsker hinanden og livet sammen! Det er jo efterhånden en sjældenhed...
SvarSletOg tak for komplimenten om mine drenge...så blir jeg jo så blød om hjertet:-)
Knus Malene
Tillykke med dine forældre (selvom dagen er ved at være slut). Jeg håber I fik fejret dem med morgensang og mange hyggelige timer.
SvarSletKnus Mette
1000 tak Mette - vi havde en dejlig dag...men efter 13½ times fejring var jeg altså BRUGT!!!! Men mine forældre havde en skøn dag og det var fedt at overraske dem...
SvarSletKnus Malene