mandag den 20. juni 2011

I morgen....

....har disse to dejlige mennesker, grundstammerne i hele min opvækst, SØLVBRYLLUP!!!

Tænk engang....25 år.....det er fa´me sejt! Kæmpe stort tillykke til min mor og far - 2 af jordens dejligste mennesker...Hvor jeg glæder mig til at fejre dem!

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dem - Håner I alle får en dejlig dag i morgen<3
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med dem.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Louise; tusind tak - det håber jeg også:-)

    Mette; mange tak:-)

    Knus og en dejlig dag til jer begge:-)

    SvarSlet
  4. DEJLIGT! Ville ønske jeg havde et sådant forældrepar, som stadig var sammen og glade - Nyd dem og nyd dagen - de føler sig helt sikkert heldige at have én som dig :-)
    Skønne billeder af dine drenge forøvrigt!!! HVor er de søde :-)

    STORT kram B

    SvarSlet
  5. Søde Barbara, 1000 tak for de søde ord:-) Jeg er virkelig også glad for at have en mor og far, som efter 25 år stadig elsker hinanden og livet sammen! Det er jo efterhånden en sjældenhed...
    Og tak for komplimenten om mine drenge...så blir jeg jo så blød om hjertet:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Tillykke med dine forældre (selvom dagen er ved at være slut). Jeg håber I fik fejret dem med morgensang og mange hyggelige timer.

    Knus Mette

    SvarSlet
  7. 1000 tak Mette - vi havde en dejlig dag...men efter 13½ times fejring var jeg altså BRUGT!!!! Men mine forældre havde en skøn dag og det var fedt at overraske dem...

    Knus Malene

    SvarSlet