Har jeg da lige et sekund til at kigge bloggen - ja beklager derude, det er ikke blevet til meget de sidste par uger, hverken i form af indlæg eller kommentarer hos jer andre (men jeg har altså læst med!!)
Sidder og venter på at neglelakken tørrer....så er det i bad...på med dresset, højt hår, fuld drøn på hårlakken, den lækre duft og stilletter og arve smykkerne! Håber looket blir OK - hele outfittet blev ændret i sidste øjeblik...sådan er det altid med mig:-)
Jeg glæder mig...om et par timer starter vi med at fejre mine forældres sølvbryllup (igen!!) med den helt store fest - 80 gæster, venner og familie, fedt band, god mad og masser af drikkevarer....ja mine forældre er bestemt ikke til det traditionelle "suppe-steg-og-is" tema - det skal være en fest med gang i! Og det blir der helt sikkert også...
Glæder mig....overnatning uden børnene....måske man sku en tur i hegnet???? JA DET SKAL MAN HELT BESTEMT!!! :-)
Håber I havde en super fed fest!
SvarSletDet var super godt Kristin...vi havde det skide sjovt og fik fejret dem på behørig vis:-)
SvarSletKnus
Sidder her med TV´et kørende og manden min er faldet i søvn på sofaen :)
SvarSletHar læst en del af dine indlæg. De er skønne! Jeg smiler, nikker genkendende og må lige smide et par kommentarer:
1) Jeg skifter også ALTID fest-dress lige 2 sek inden vi skal ud af døren(!!!)
2) Glæder mit til jeg atter skal en tur i hegnet!!!! (læs; ammende mor på 6.måned)