Jeg fandt et par gode tilbud i dag...i H&M såmænd:-)
Kjolen her er til hjemme hyggedage i haven....I ved, de dage hvor man bare såen "slasker rundt" - en flad 50ér måtte jeg slippe for den! Og syns den er så sød med den sjælevarmer, som min mor har strikket da hun var teenager....den har jeg nemlig for længst hapset til mit eget klædeskab:-)
Skoene har jeg faktisk kigget på et par gange...syns tit jeg mangler et par pæne stiletter når jeg skal ud (selv om det faaaandme ik er særlig tit det sker!!! I hvertfald ikke "ud" hvor der er behov for heels!) Men altså, nu har jeg kigget på dem flere gange..og nu var de sat ned til 100 kr.....de røg med hjem i posen også!
Fandt også denim knickers til begge drengene til mine forældres sølvbryllup den 25 juni....så nu mangler jeg kun overdel(e) til Viggo...og nåååh ja....KJOLEN TIL MIG SELV!!! For dælen da, jeg leder med lys og lygte, men jeg syns bare ik lige der er noget....and I´m running out of time!!!! Nå mon ik jeg hitter på noget:-)
Go aften....


Uhm! Det er altid fedt at komme hjem med lidt lækkerier til sig selv - og endu federe når det også er til en god pris ;0)
SvarSletGod pinse
Ja og jeg skal lige love for at det er sjældent at der ryger noget i indkøbs kurven til mor her:-) Så det var dejligt at frådse lidt på mig selv, selvom det var et par billige ting:-)
SvarSletOgså dejlig pinse til dig.
Kh. Malene