lørdag den 19. marts 2011

Musikalsk give away

Da Oscar blev 3 år fik han sangbogen og CDén "Tumlebiller & Dansemus" og den har faktisk siddet i vores afspiller siden....Den er et hit hos både voksne og børn og når jeg er kommet i seng om aftenen ligger jeg ofte og nynner nogle af sangene - de hænger bare ved, på en rigtig god måde!

Jeg tænkte, at den glæde mine børn og jeg selv har ved den gode musik og de skønne aktiviteter i bogen, skal deles med alle jer søde piger i blogland.

Derfor kontaktede jeg Karen Marie Bille, som er indehaver af Spillebillen, og spurgte om hun kunne tænke sig at donere et eksemplar af bog og CD til en give away her i blogland - og Karen Marie var helt med på ideen:-)

Jeg vil gerne fortælle lidt om Spillebillen, da jeg synes det er et super koncept. Spillebillen er en privat musikskole, som ligger i København. Her underviser Karen Marie og hendes team i rytmik, musik og tumlastik for børn og forældre. Derudover har Karen Marie lavet flere børne musik CDér bl.a. "Tumlebiller & Dansemus". Klik på linket for at se de øvrige CDér - der er nemlig også en shop på spillebillen, hvor man kan bestille musikken:-)

Selve bogen er fantastisk illustreret og udover tekster, billeder og noder (for de mere musik kyndige) er der også lækre tegninger af de aktiviteter og lege man kan lave med sine børn - der er angivet fra hvilken alder man kan lave de forskellige aktiviteter! Og så er bogen desuden bygget op på den måde, at man starter med nogle rolige morgen sange, hvorefter tempoet øges lidt og der er lidt "vildere" lege, for til sidst at slutte af med den mest rørende godnat sang - jeg hører den med Oscar hver aften og vi vugger og nusser og krammer mens vi hører den...bedre måde findes vist ikke at slutte dagen af på! (Og den godnat sang er så rørende at jeg fælder en tåre lidt i smug når jeg hører den:-)


Så nu kan dette fantastiske stykke børne kultur altså blive dit.....

Reglerne er som følger:
1 lod = kommenter til indlægget (husk mailadresse hvis du ikke har en blog)
2 lodder = kommentar + fast læser
3 lodder = kommentar + fast læser + link på din egen blog
4 lodder = kommentar + fast læser + link + sæt mig på din blogroll

Jeg trækker vinderen den 16 april!

Tusind tak til dig søde Karen Marie, hvis du læser med...jeg er bare så glad for at kunne dele glæden ved musikken med andre her i blogland:-)

50 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god cd/bog. Håber jeg vinder. Jeg er med på 2 lodder. :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du vil være med...og den ER virkelig super god! :-)

    SvarSlet
  3. Er vild med Karen marie - super Give away :0)
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder..
    God weekend

    SvarSlet
  4. Den lyder bare helt fantastisk!! Den vil Sofia Rose og jeg får meget glæde af.. :))

    Jeg vil gerne være med på 3 lodder, er ny her i blogland og aner ikke hvad blogroll er eller hvor jeg finder det... :))

    God weekend..

    KH Stine

    SvarSlet
  5. Den vil jeg super gerne vinde. Jeg er med på 4 lodder:-)
    PS til Stine: Det er en liste over de blogs, du læser, som du kan sætte på din blog - klik på "gadgets" og "blogliste", så er den hjemme;-)

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  6. Vil meget gerne være med på 2 lodder.. Er sikker på min søn som elsker musik vil være glad for at vinde denne, han skal nemlig have en cd afspiller i fødselsdags gave den 29 marts.. :) Vi håber og krydser... Kh Janni

    SvarSlet
  7. Skønt at I er med piwer...dejligt - jeg syns også det er en super give away, er bare så glad for at Karen Marie ville være med i legen:-)

    Og husk at hun også udkommer med endnu en CD her i april...hold øje med den (og hvis vi er heldige dukker der nok endnu en give away op her på bloggen:-)

    Knus

    SvarSlet
  8. Fantastisk Give Away - jeg er med på 4 lodder, og krydser fingre :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  9. Altså Malene - jeg vil sørme gerne deltage med 4 lodder! -kender ikke cd'en men når jeg læser din begejstring for musikken så bliver jeg vildt nysgerig og ville elske at kunne smide en cd i afspilleren som bassemanden og jeg kan synge til :-)

    God weekend til dig!

    Kram fra Louise

    SvarSlet
  10. Wauw.. den vil jeg gerne vinde. Har genlånt den på biblioteket 2 gange nu, og vi elsker at danse til Jazzmusen herhjemme ;) 4 lodder til mig!

    SvarSlet
  11. Haps! Jeg går all in med 4 lodder ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. Den lyder da god! Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  13. Hejsa - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. Mvh Pia

    SvarSlet
  14. Hej jeg er med på 4 lodder... lyder som en god musik oplevelse,...

    SvarSlet
  15. Det lyder lige som noget for os. Jeg er med på fire lodder.

    SvarSlet
  16. Sikke en dejlig præmie. Du er da allerede på min blogroll, 4 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  17. Vil gerne være med på 3 lodder. Sikke en dejlig præmie!

    SvarSlet
  18. Er desværre nødt til at ændre det til 2 - er indlagt på sygehuset med en IPad som eneste underholdning og kan åbenbart ikke oprette billedlinks herfra :)

    SvarSlet
  19. L Æ K K E R præmie.... jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  20. SÅ lækker Give Away - 4 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  21. Jeg krydser fingre og håber på nyt spændende musik til vores dansemus :)

    SvarSlet
  22. Elsker musik og bruger meget tid med min August i netop denne genre!

    Er med på 3 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  23. Den har også stået på ønskelisten længe, så er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  24. Jeg er med med tre lodder :)

    SvarSlet
  25. Jeg vil sørme gerne vinde den bog... Har ofte kigget på den, men aldrig fået den købt.. så dette må være min chance :) Jeg deltager med 3 lodder og krydser!

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  26. Ej det lyder som en god bog/CD! Min søn på snart 2 år vil elske den!

    Jeg er med på 4 lodder :-)

    God weekend.

    Edith.

    SvarSlet
  27. Den ser vel nok spændende ud - 2 lodder til mig.
    God weekend her fra også.
    Pia

    SvarSlet
  28. Jeg er med på 3 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  29. Super fin give away! Ser rigtig spændende ud.
    Jeg er på med to lodder :-)

    SvarSlet
  30. Den vil Mads elske :D

    Er med på 2 lodder.. tror jeg nok.. Har godt nok os linket i blogroll, men tæller vist ikke da jeg ikke har lavet et blogindlæg om din give away..

    Men i hvert fald så er jeg med på 2 rigtig gode lodder ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  31. Den er rigtig god! Bruger selv mange af sanglegene på mine rytmikkurser. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen, da min egen er slidt op...
    2 lodder, tak:-)

    SvarSlet
  32. Lyder som en fantastisk bog:)
    4 lodder til mig:)

    SvarSlet
  33. Nej hvor en lækker give away. Havde lige meldt mig som fast inden jeg så den, så det må jo giv to lodder til mig..:-)
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  34. Hvor ser den god ud! Jeg har fra flere sider hørt rigtig meget godt om den, så nu må jeg prøve lykken! Jeg vil gerne deltage med 4 lodder!

    Venligst Clara Gry

    SvarSlet
  35. Jeg vil også meet gerne være med:)

    SvarSlet
  36. jeg er med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  37. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  38. Uhh den lyder god - 2 lodder:)

    SvarSlet
  39. For en søt bok, nydelige tegninger! Jeg vil gjerne være med, og trekker 2 lodd (kommentar + bildelink på egen blogg)

    Ha en flott dag! :)

    SvarSlet
  40. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  41. Åh jeg vil mægtig gerne danse og tumle! Tre lodder vil jeg gerne bede om :)

    SvarSlet
  42. Super fin give away. Smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  43. Snupper 2 lodder - er sikker på, at både jeg og mine skønne unger vil sætte pris på den

    SvarSlet
  44. Hej. Det ser super lækkert ud. Jeg er specielt vild med, at noderne følger med. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.

    SvarSlet
  45. Den bog vil med sikkerhed være et hit herhjemme. Skøn gave. Jeg er på med to lodder. Kh Susanne sgjunge@gmail.com

    SvarSlet
  46. Den ser super god ud. Jeg vil gerne deltage med

    1 lod

    Kh. Anette
    ahh@fdf.dk

    SvarSlet
  47. Snupper 4 stk. på falderebet, og krydser alt hvad krydses kan, for den her gave vil mine trunter da virkelig elske :)

    /Rikke

    SvarSlet
  48. Synes ellers jeg havde skrevet mig på med 2 lodder... Håber jeg kan nå det :)

    SvarSlet