Da Oscar blev 3 år fik han sangbogen og CDén "Tumlebiller & Dansemus" og den har faktisk siddet i vores afspiller siden....Den er et hit hos både voksne og børn og når jeg er kommet i seng om aftenen ligger jeg ofte og nynner nogle af sangene - de hænger bare ved, på en rigtig god måde!
Jeg tænkte, at den glæde mine børn og jeg selv har ved den gode musik og de skønne aktiviteter i bogen, skal deles med alle jer søde piger i blogland.
Derfor kontaktede jeg Karen Marie Bille, som er indehaver af Spillebillen, og spurgte om hun kunne tænke sig at donere et eksemplar af bog og CD til en give away her i blogland - og Karen Marie var helt med på ideen:-)
Jeg vil gerne fortælle lidt om Spillebillen, da jeg synes det er et super koncept. Spillebillen er en privat musikskole, som ligger i København. Her underviser Karen Marie og hendes team i rytmik, musik og tumlastik for børn og forældre. Derudover har Karen Marie lavet flere børne musik CDér bl.a. "Tumlebiller & Dansemus". Klik på linket for at se de øvrige CDér - der er nemlig også en shop på spillebillen, hvor man kan bestille musikken:-)
Selve bogen er fantastisk illustreret og udover tekster, billeder og noder (for de mere musik kyndige) er der også lækre tegninger af de aktiviteter og lege man kan lave med sine børn - der er angivet fra hvilken alder man kan lave de forskellige aktiviteter! Og så er bogen desuden bygget op på den måde, at man starter med nogle rolige morgen sange, hvorefter tempoet øges lidt og der er lidt "vildere" lege, for til sidst at slutte af med den mest rørende godnat sang - jeg hører den med Oscar hver aften og vi vugger og nusser og krammer mens vi hører den...bedre måde findes vist ikke at slutte dagen af på! (Og den godnat sang er så rørende at jeg fælder en tåre lidt i smug når jeg hører den:-)
Så nu kan dette fantastiske stykke børne kultur altså blive dit.....
Reglerne er som følger:
1 lod = kommenter til indlægget (husk mailadresse hvis du ikke har en blog)
2 lodder = kommentar + fast læser
3 lodder = kommentar + fast læser + link på din egen blog
4 lodder = kommentar + fast læser + link + sæt mig på din blogroll
Jeg trækker vinderen den 16 april!
Tusind tak til dig søde Karen Marie, hvis du læser med...jeg er bare så glad for at kunne dele glæden ved musikken med andre her i blogland:-)





Det lyder som en rigtig god cd/bog. Håber jeg vinder. Jeg er med på 2 lodder. :)
SvarSletDejligt at du vil være med...og den ER virkelig super god! :-)
SvarSletEr vild med Karen marie - super Give away :0)
SvarSletJeg vil gerne deltage med 4 lodder..
God weekend
Den lyder bare helt fantastisk!! Den vil Sofia Rose og jeg får meget glæde af.. :))
SvarSletJeg vil gerne være med på 3 lodder, er ny her i blogland og aner ikke hvad blogroll er eller hvor jeg finder det... :))
God weekend..
KH Stine
Den vil jeg super gerne vinde. Jeg er med på 4 lodder:-)
SvarSletPS til Stine: Det er en liste over de blogs, du læser, som du kan sætte på din blog - klik på "gadgets" og "blogliste", så er den hjemme;-)
Mange hilsner
Anna
Vil meget gerne være med på 2 lodder.. Er sikker på min søn som elsker musik vil være glad for at vinde denne, han skal nemlig have en cd afspiller i fødselsdags gave den 29 marts.. :) Vi håber og krydser... Kh Janni
SvarSletSkønt at I er med piwer...dejligt - jeg syns også det er en super give away, er bare så glad for at Karen Marie ville være med i legen:-)
SvarSletOg husk at hun også udkommer med endnu en CD her i april...hold øje med den (og hvis vi er heldige dukker der nok endnu en give away op her på bloggen:-)
Knus
Fantastisk Give Away - jeg er med på 4 lodder, og krydser fingre :-)
SvarSletMvh. Karen
Altså Malene - jeg vil sørme gerne deltage med 4 lodder! -kender ikke cd'en men når jeg læser din begejstring for musikken så bliver jeg vildt nysgerig og ville elske at kunne smide en cd i afspilleren som bassemanden og jeg kan synge til :-)
SvarSletGod weekend til dig!
Kram fra Louise
Wauw.. den vil jeg gerne vinde. Har genlånt den på biblioteket 2 gange nu, og vi elsker at danse til Jazzmusen herhjemme ;) 4 lodder til mig!
SvarSletHaps! Jeg går all in med 4 lodder ;o)
SvarSletKh Ulla.
Den lyder da god! Jeg er med på 2 lodder
SvarSletHejsa - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. Mvh Pia
SvarSletHej jeg er med på 4 lodder... lyder som en god musik oplevelse,...
SvarSletDet lyder lige som noget for os. Jeg er med på fire lodder.
SvarSletSikke en dejlig præmie. Du er da allerede på min blogroll, 4 lodder tak.
SvarSletKh
Monika
Vil gerne være med på 3 lodder. Sikke en dejlig præmie!
SvarSletEr desværre nødt til at ændre det til 2 - er indlagt på sygehuset med en IPad som eneste underholdning og kan åbenbart ikke oprette billedlinks herfra :)
SvarSletL Æ K K E R præmie.... jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Hilsen Joan M.
SvarSletSÅ lækker Give Away - 4 lodder i puljen :-)
SvarSletJeg krydser fingre og håber på nyt spændende musik til vores dansemus :)
SvarSletElsker musik og bruger meget tid med min August i netop denne genre!
SvarSletEr med på 3 lodder!
Smil fra Mia
Den har også stået på ønskelisten længe, så er med på 3 lodder.
SvarSletJeg er med med tre lodder :)
SvarSletJeg vil sørme gerne vinde den bog... Har ofte kigget på den, men aldrig fået den købt.. så dette må være min chance :) Jeg deltager med 3 lodder og krydser!
SvarSletKh. Frk. Høiriis
Ej det lyder som en god bog/CD! Min søn på snart 2 år vil elske den!
SvarSletJeg er med på 4 lodder :-)
God weekend.
Edith.
Den ser vel nok spændende ud - 2 lodder til mig.
SvarSletGod weekend her fra også.
Pia
Vil gerne deltage med et lod :)
SvarSletJeg er med på 3 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away. ;0) Mvh Dorthe
SvarSletTo lodder her fra :)
SvarSletSuper fin give away! Ser rigtig spændende ud.
SvarSletJeg er på med to lodder :-)
Den vil Mads elske :D
SvarSletEr med på 2 lodder.. tror jeg nok.. Har godt nok os linket i blogroll, men tæller vist ikke da jeg ikke har lavet et blogindlæg om din give away..
Men i hvert fald så er jeg med på 2 rigtig gode lodder ;)
Tanja
Ajnat.dk
Den er rigtig god! Bruger selv mange af sanglegene på mine rytmikkurser. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen, da min egen er slidt op...
SvarSlet2 lodder, tak:-)
Lyder som en fantastisk bog:)
SvarSlet4 lodder til mig:)
Nej hvor en lækker give away. Havde lige meldt mig som fast inden jeg så den, så det må jo giv to lodder til mig..:-)
SvarSletKh Vibeke
Hvor ser den god ud! Jeg har fra flere sider hørt rigtig meget godt om den, så nu må jeg prøve lykken! Jeg vil gerne deltage med 4 lodder!
SvarSletVenligst Clara Gry
Jeg vil også meet gerne være med:)
SvarSletjeg er med på 2 lodder:)
SvarSletDenne kommentar er fjernet af forfatteren.
SvarSletUhh den lyder god - 2 lodder:)
SvarSletFor en søt bok, nydelige tegninger! Jeg vil gjerne være med, og trekker 2 lodd (kommentar + bildelink på egen blogg)
SvarSletHa en flott dag! :)
Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)
SvarSletÅh jeg vil mægtig gerne danse og tumle! Tre lodder vil jeg gerne bede om :)
SvarSletSuper fin give away. Smider 3 lodder i puljen.
SvarSletSnupper 2 lodder - er sikker på, at både jeg og mine skønne unger vil sætte pris på den
SvarSletHej. Det ser super lækkert ud. Jeg er specielt vild med, at noderne følger med. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
SvarSletDen bog vil med sikkerhed være et hit herhjemme. Skøn gave. Jeg er på med to lodder. Kh Susanne sgjunge@gmail.com
SvarSletDen ser super god ud. Jeg vil gerne deltage med
SvarSlet1 lod
Kh. Anette
ahh@fdf.dk
Snupper 4 stk. på falderebet, og krydser alt hvad krydses kan, for den her gave vil mine trunter da virkelig elske :)
SvarSlet/Rikke
Synes ellers jeg havde skrevet mig på med 2 lodder... Håber jeg kan nå det :)
SvarSlet