Er der andre der, som jeg, skal ud og se køerne danse den 17 april????
Billedet er lånt fra arla
Øko køerne skal sættes på græs og det siges at det foregår dansende...for sadan da, hvor vil jeg bare gerne se 400 kilo ko svinge stolperne på græsmarken...og så i flok! :-)
Det er første gang vi skal ud og se det, men jeg har hørt at det skulle være en skøn oplevelse...og et sikkert tegn på at NU er det forår:-)
Klik ind her og find en øko gård i nærheden af dig...
Måske ses vi?? :-)

Vi drager helt klart afsted alle mand :)
SvarSlet