Så er der lige lidt reklame...jeg fik i går en sweeeet deal med en meget sød og dygtig kvinde, så der er en rigtig lækker give away undervejs her på bloggen....hold godt øje:-)
Jeg kan løfte sløret en lille smule...det er noget, som vedrører dette tidligere indlæg:-)
Håber på en lækker fredag og efterfølgende weekend for jer alle - her hos os står den på fredags-familie-hygge med lækker middag, Oscar får lov til at dække bord i spisestuen med flotte servietter og hvad han nu ellers syns skal med på bordet (jeg siger jer, at det ofte er et meget meget festligt bord vi sætter os til om fredagen:-), hygge med snoller, dyner på sofaen og X-factor...vi eeeeelsker fredage her hos os, det er vores "hellige" familie dag!
(Men nu hvor ungerne er ved at være friske igen, kvitterer universet så lige med en ordentlig røvfuld af en hovedpine og ømhed i hele kroppen til mor her i dag....hva faén er det for noget, har jeg været ude i noget bad karma eller hvad???? Nå men håber det går over inden den næste times tid, for der skal jeg hente Oscar og så er fredags ballet ellers i gang:-)
Ha det bra alle snella jenter (tror nok det er svensk....måske...eller norsk??:-)
Billederne her er fra sidste forår fra min have....jeg kan næsten ikke vente til der ser så frodigt og farverigt ud igen....det eneste der er udsigt til i dag er desværre kun regnvejr!

Du kan tro jeg holder øje....lækker Give Away hvis det er det jeg tror :-) Rigtig god fredag aften :-)
SvarSletKnus
Hvor spændende... :)) Skal nok holde øje...
SvarSletHåber da ikke at du er ved at blive syg... Sender masser af god karma din vej... :))
Ha en rigtig dejlig weekend..
Kram fra Stine..
Mette; ja du har nok gættet det:-)
SvarSletStine; Tak for god karma - tror det har hjulpet...har det fint i dag:-)
Ha en dejlig lørdag begge to:-)
Knus Malene