Godt nok er Oscar i børnehave, men ham henter vi om 20 minutter og så skal vi ellers hjem og rå hygge! Jeg har bare de bedste intentioner om at dagen skal være super hyggelig i dag - så håber jeg fisme det holder stik!
Når Oscar kommer hjem tror jeg vi skal bage...et eller andet...kan ik helt hitte på hvad det skal være! Men det blir helt sikkert noget fra én af mine 2 "køkken-bibler"...I kan nok selv gætte hvilke bøger jeg taler om:-) Så håber jeg bare at Oscar er i godt humør og har lyst til at bage med mig. Det er ik altid han lige er i humør og så er det måske bedre med afslapning og en tegnefilm - det kan jo også være hårdt at være "på job" i børnehaven for de små.
Ellers har jeg fået ordnet en del i dag...havde faktisk bestemt mig for at lave NADA i dag, men jeg kan åbenbart ik helt lade være! Så der er lagt i ovnen til et par timer med min symaskine i aften, og så har jeg fået skrevet lidt i Victors "Mit første år" bog (det er sku med at gøre det mens man kan huske det!!) 2 maskinefulde vasketøj er det også blevet til og bunkerne af rent vasketøj, som bare lå rundt omkring og ventede på at blive lagt sammen og på plads er på mirakuløs vis pist væk:-) Det er bare dejligt...
Og så har det også været en hygge formiddag med lille Victor...han udvikler sig meget lige nu, 4 måneder gammel om 2 dage! Vi havde sundhedsplejerske i går og hun syns han var rigtig fin - skønt:-)
Nå nu kvækker Viggo ude i vognen...så må vi hellere få hentet Ozzy i børneren inden der er "nogen" der vågner:-)
Ha en dejlig eftermiddag allesammen.
Og se så lige min lækre yngste....:-)
Er han ik bare for lækker:-)


Total cutie ;)
SvarSletHaps, haps, han er da lige til at spise! :O)
SvarSletSer ud som om du har hygget, krydser fingre for at det fortsætter!
Lyder bare så hyggeligt, håber han var i humør til at bage :-)
SvarSletTak alle sammen...ja mindste manden er lige til at spise - totalt babytyk med basselår der ser ud som om de er lavet af marcipan:-)
SvarSletDagen forløb fint, vi hyggede og fik bagt en chokolade kage med nødder (som desværre blev tør - ÆV!) på trods af at Oscar var noget børnehave træt...og inden bagningen måtte vi lige have overstået magtkamp 1 og 2...nummer 1 fordi han ikke gad gå med om i haven da vi kom hjem - drengen ville ind og se Olsen Banden!!! (Mystisk drenge, men æblet falder jo nok ikke langt fra stammen...) Og magtkamp nr. 2 fordi han hev mig i håret og ville slå mig - og det har han ALDRIG gjort før, så jeg tror han lærer lidt for meget ballade i den børnehave!!
Men resten af dagen gik super fint...nu sover poderne, daddy er hjemme og ligger på fifaen med en bog og jeg vil joine med en stak BoligLiv blade:-)
Ha en skøn aften, søde tøsser:-)
Knus MAlene