Jeg piver lidt i dag.....har Oscar hjemme med feber og snottet næse, hoste og almindelig "ked af det"-hed!!! Og Victor har heller ik været sig selv de sidste par dage, så det går bare forrygende!!
Stakkels Oscar har stort set ik sovet i nat, hvilket betyder, at det har mor så heller ikke! Og da så endelig drengen faldt i søvn, vågnede Victor og skulle have flaske!
Vores hus ligner et bombet lokum - og det er endda mildt sagt! Der er mælkepletter overalt på køkkengulvet, fordi låget ikke var skruet ordentligt fast på sutteflasken, der er krummer alle vegne fordi Oscar har fået lov til at spise franskbrød i stuen, der er nullermænd så store at jeg er en lille smule bange for dem og så er der bunkevis af vasketøj.......Og jeg har bare ik energi til at løfte en finger i dag, orker det simpelthen ikke!
Manden kommer først hjem engang i aften, så jeg tænker godt nok på hvordan jeg skal komme igennem dagen i dag....Håber min mor kan komme forbi når hun har fri, så jeg i det mindste kan få et bad!
Mon man kan få kaffe intravenøst??? (gad vide om det er stavet rigtigt, men jeg er for træt til at slå det op!!)
Håber I andre får en dejlig dag og har I et lager af ekstra energi liggende, så send det lige til mig;-)
Som min sundhedsplejerske sagde til mig da jeg var i en situation som din og fuldstændig smadret: "Vis mig dit rod og jeg kan sige dig om du er en god mor!"
SvarSletJeg sender dig straks et varmt knus og en venlig tanke. God bedring til de små og lad rod være rod!
Knus herfra
Arhh hader den slags dage....vi var der sidste uge. Rigtig god bedring til drengene og forhåbentlig en god nats søvn til dig. Og ja rod og nullermænd er jo en never ending story i hvert fald her i huset :-)
SvarSletKnus herfra
Tusind tak for jeres tanker og omsorg...åh hvor har det bare været en HÅRD dag! Og stakkels stakkels Oscar som har mega høj feber og stadig er super tapper..ikke noget piveri selvom han er lige ved at koge over! Heldigvis har Victor taget nogle gode lange lure i barnevognen i dag, så det var i det mindste noget...:-)
SvarSletKnus til jer for jeres søde tanker:-)
Håber du overlevede dagen!
SvarSletHar ikke så meget energi tilovers selv desværre, men deler gerne den sjat jeg har med dig:)
1000 tak Camilla...vi mødre må deles om den smule energi der er:-)
SvarSletJeg klarede mig igennem dagen...og i dag og i morgen er manden heldigvis også hjemme - Oscar har nemlig fødselsdag i morgen...sååå synd at han er syg på sin fødselsdag, men det kan vi jo ik rigtig gøre noget ved!!
Ha en dejlig dag:-)
Knus Malene