Manden og jeg skal til Volbeat koncert på Værket i Randers...NUUUUUIIII hvor vi glæder os! Vi skal afsted med en flok venner og vi starter med at smæske os i bøffer på Bones...så er der fed rock til øregangene, kolde fadøl, luft spade og bytur og så overnatter vi i svigermekanikkens hus - de er nemlig i vores hus og passer børnene imens:-) Og hvis bølgerne går rigtig højt, så får vi "morgenmad" (læs: tømmermænds mad!) på McD lørdag morgen inden vi tager hjem igen:-)
Jeg glæder mig helt vildt - første fede fest sammen med min mand siden Victor kom til verden....det KAN kun blive godt:-)
Skal I lave noget spændende i weekenden???

Håber i havde en fantastisk aften og virkelig nød det hele og uden børn:)
SvarSletJeg har slet ikke fået kommenteret på jeres flotte barnedåb - det ser ud til at have været en dejlig dag - og dine drenge er jo bare super skønne:)
Knus
Hej Camilla,
SvarSletDu kan tro at vi nød det - i fulde drag!!! Pyh, det tog lige et par dage før jeg var mig selv igen, for det endte jo med et brag af en bytur....men det er så sjældent at det sker, så det er jo med at nyde det engang imellem:-)
Og tak for din søde kommentar om mine drenge, ja de er bare skønne...lige så forskellige som nat og dag (vi kalder dem "salt & peber" :-)
Ha en dejlig dag.
Knus Malene