Ja altså underlig overskrift....men hva hulen gør man, når ens 3 årige insisterer på at det ikke hedder GEDEBUK men SKEDEBUK?????
Hva gør man når han meget konsekvent spørger efter et müslibarn og ikke en müsliBAR???
Ha en skøn weekend allesammen:-)

HA - den med Skedebukken er helt suveræn... herhjemme hedder det müslibajer ;-) ska vi bytte??? KH Lisbeth
SvarSletHer hedder de müsliBAB..... :-/
SvarSletGod weekend!
Hihi de udtryk bliver hængende selvom han bliver voksen! Børns udtryk er bare skønne! :O)
SvarSletHer i huset er en læbepomade en "malemule" og kartoflerne hedder "talofler".
(mine unger bliver 21 lige om lidt)
Man griner og hænger ham ud på bloggen! Muhhaaahhhaaa sorry synes det er så morsomt.
SvarSletJeg har selv lavet en skøn en med skedeskind. http://onkelanne.blogspot.com/2010/10/ich-bin-ein-sprogspasser.html
*GG* - jeg er flad af grin!!!
SvarSletHos os er det Signe Marie, som siger, at man kan ringe til en advokado hvis man brug for hjælp....aner ikke lige, hvor søren hun har hørt om det henne....vi forsøger, at overbevise hende om at det er en advokat hun taler om!
TAK for jeres kommentarer og fordi I deler jeres skønne børne udtryk med mig - hi hiii der er også mange gode imellem!! :-)
SvarSletDet er så fantastisk sjovt med børn, de hører noget, og danner en ny virkelighed omkring det ud fra deres egne tanker og måde at høre tingene på:-)
Når Oscar synger "Julebal i nisseland" synger han også "påååå med BANDEN, så suser vi afsted" :-)
Ha en skøn lørdag søde piger.
Knus Malene