Skønne skønne billeder. Tænkt at man hvert år i denne periode helt har glemt hvor dejligt der er i dk om sommeren. Tak for en lille reminder.Kh Vibeke
Selv tak Vibeke...jeg har bestemt ikke glemt sommerens sødme, jeg er simpelthen ved at GÅ TIL over alt det her vinter vejr...Lidt sjovt, for når sommeren har været varm og tør længe nok, så længdes jeg altid efter efteråret...hahaKh. Malene
Tak for kigget og ja billederne gør bestemt ikke længslen mindre:)Kh. Louise
Suk ja stor længsel, hvor ser det bare skønt ud :-)
Ja man kan næsten ikke vente vel?? :-)
Skønne skønne billeder. Tænkt at man hvert år i denne periode helt har glemt hvor dejligt der er i dk om sommeren. Tak for en lille reminder.
SvarSletKh Vibeke
Selv tak Vibeke...jeg har bestemt ikke glemt sommerens sødme, jeg er simpelthen ved at GÅ TIL over alt det her vinter vejr...
SvarSletLidt sjovt, for når sommeren har været varm og tør længe nok, så længdes jeg altid efter efteråret...haha
Kh. Malene
Tak for kigget og ja billederne gør bestemt ikke længslen mindre:)
SvarSletKh. Louise
Suk ja stor længsel, hvor ser det bare skønt ud :-)
SvarSletJa man kan næsten ikke vente vel?? :-)
SvarSlet