mandag den 21. februar 2011

Jeg drømmer om...jeg længdes efter....

SOMMER!!!!

Sad lige og kiggede vores billeder igennem fra sidste sommer, og det gjorde bestemt ikke trangen og længslen mindre....

Se bare her....









5 kommentarer:

  1. Skønne skønne billeder. Tænkt at man hvert år i denne periode helt har glemt hvor dejligt der er i dk om sommeren. Tak for en lille reminder.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Selv tak Vibeke...jeg har bestemt ikke glemt sommerens sødme, jeg er simpelthen ved at GÅ TIL over alt det her vinter vejr...

    Lidt sjovt, for når sommeren har været varm og tør længe nok, så længdes jeg altid efter efteråret...haha

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Tak for kigget og ja billederne gør bestemt ikke længslen mindre:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Suk ja stor længsel, hvor ser det bare skønt ud :-)

    SvarSlet
  5. Ja man kan næsten ikke vente vel?? :-)

    SvarSlet