Skønne billeder af to skønne drenge! -Ja sådan et kamera er guld værd - jeg nyder vores, og lærer stadig nyt for hver gang jeg bruger det. Fidusen er jo er kende teknikkerne og alle de smarte funktioner - og mig der ikke er god til det der teknik;-)
Tak alle I søde piger...ja min blog er pludselig kommet til at handle mest om mine drenge--- men det er jo også det alt min tid og energi (og kærlighed:-) går til:-)
Tak for de søde kommentarer om mine guldklumper:-)
Skønne skønne drenge - og sikke da hvor den mindste allerede ikke er så "mindst" igen;)
SvarSletSkøn ser han ud!
Skønne billeder af to skønne drenge! -Ja sådan et kamera er guld værd - jeg nyder vores, og lærer stadig nyt for hver gang jeg bruger det. Fidusen er jo er kende teknikkerne og alle de smarte funktioner - og mig der ikke er god til det der teknik;-)
SvarSletJa ja men det er jo også nemt at tage gode billeder når man har så lækre modeller!
SvarSletSkønne billeder af dine drenge og "Mors bandit" hagesmæk hvor herligt :-)
SvarSletSikke en lækker spam og super lækre unger du har dig. Hvor er de søde.
SvarSletKh Vibeke
Tak alle I søde piger...ja min blog er pludselig kommet til at handle mest om mine drenge--- men det er jo også det alt min tid og energi (og kærlighed:-) går til:-)
SvarSletTak for de søde kommentarer om mine guldklumper:-)
Ha en dejlig aften allesammen.
Knus Malene
Åh, hvor har du dog nogle usandsynligt smukke drenge, Malene!
SvarSletKh Ulla.
Så lækre drenge du har!
SvarSletUlla; tusind tak - og jeg kan kun sige i lige måde! :-)
SvarSletJulie; Og tak til dig for de søde ord...og din dejlige Silas er jo også bare en lækkerbidsken:-)
Ha en dejlig dag.
Knus Malene