tirsdag den 29. marts 2011

Jeg har lånt et skide godt kamera....

Her er nogle af resultaterne....












Formålet var at få taget nogle gode billeder af the kids...og det er da lykkedes meget godt syns jeg:-)

Håber foråret er på vej til jer alle...

9 kommentarer:

  1. Skønne skønne drenge - og sikke da hvor den mindste allerede ikke er så "mindst" igen;)
    Skøn ser han ud!

    SvarSlet
  2. Skønne billeder af to skønne drenge! -Ja sådan et kamera er guld værd - jeg nyder vores, og lærer stadig nyt for hver gang jeg bruger det. Fidusen er jo er kende teknikkerne og alle de smarte funktioner - og mig der ikke er god til det der teknik;-)

    SvarSlet
  3. Ja ja men det er jo også nemt at tage gode billeder når man har så lækre modeller!

    SvarSlet
  4. Skønne billeder af dine drenge og "Mors bandit" hagesmæk hvor herligt :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker spam og super lækre unger du har dig. Hvor er de søde.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  6. Tak alle I søde piger...ja min blog er pludselig kommet til at handle mest om mine drenge--- men det er jo også det alt min tid og energi (og kærlighed:-) går til:-)

    Tak for de søde kommentarer om mine guldklumper:-)

    Ha en dejlig aften allesammen.

    Knus Malene

    SvarSlet
  7. Åh, hvor har du dog nogle usandsynligt smukke drenge, Malene!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Så lækre drenge du har!

    SvarSlet
  9. Ulla; tusind tak - og jeg kan kun sige i lige måde! :-)

    Julie; Og tak til dig for de søde ord...og din dejlige Silas er jo også bare en lækkerbidsken:-)

    Ha en dejlig dag.

    Knus Malene

    SvarSlet