torsdag den 7. april 2011

Et skarpt hjørne og et "baby shower"...

I dag blir min dejlige mand 30....så hele familien er inviteret til "pøller & øller" - jeg orker ik at stå med en hel masse forberedelse, så vi sparker gang i Weberen og har en flok af de grønne på køl:-)

Dagen startede med fødselsdags sang på morgen kvisten og vi fik friskbagte boller (jeg har såen en genial opskrift som skal koldt hæve, så dejen skal blot røres sammen med en ske og stå på køl natten over, man skal ik engang ha fingrene i det og så smider man bare bollerne på en plade og vupti - friskbagte boller uden det store besvær!)...vi havde det rigtig hyggelig og vi gav gaver...gaverne fra drengene syns jeg sku være personlige, så jeg har taget nogle gode billeder og bestilt de 2 bedste på lærred - dem blev han rigtig glad for!
                                 Fødselsdagsmorgenbord og gaverne fra børnene:-)

Af mig fik han en lille hudpleje serie fra BodyShop, men den egentlige gave kommer først i morgen...der har jeg nemlig arrangeret babysittere til børnene, booket et hotel ophold og bestilt bord på en lækker restaurant - kun for os 2! Det trænger vi til...alene tid....man kan hurtigt blive sovset ind i baby skrig og skrål, sutteflasker, bleer, børnehave snak og Muddi og Salamidrengene på repeat! Så jeg håber han blir glad og overrasket...:-)
                                Mændene i mit liv:-)

På søndag skal jeg til en god venindes babyshower - det glæder jeg mig meget til, det har jeg aldrig prøvet at være til...så symaskinen har været på arbejde for første gang i laaang tid. Et lappe barnevogns tæppe skal hun have, så jeg håber hun blir glad for det! Et par spisesmække a la Gaia & Co. er det også blevet til...men dem bruger vi selv, for nu er Victor begyndt på grød eventyret...det går ik forrygende godt endnu, men bedre og bedre for hver dag - men jeg havde helt glemt hvor meget det GRATTER!!!!! :-)
                                 Lappetæppet til min venindes lille pige....og sykaosset mens det stod på:-)
                                  Oscar ville gerne sidde model:-)

Nu vil Victor og jeg snuppe et bad og så bare hygge til resten af familien kommer hjem og gæsterne indfinder sig...alt er nemlig parat og bordene gjort klar:-)

2 kommentarer:

  1. Hejsa Malene...
    Endnu en gang tillykke med manden!
    Sikke nogle skønne billeder af guldklumperne.. De er bare gode... Håber i får en rigtig god kærestetur.. :)
    Smukt tæppe du har lavet.. Det må du lige lære mig at lave, ja hvis du altså gider.. :)Det samme gælder hagesmækkerne.. :)
    Ha en fantastisk dejlig dag sammen med familien.
    Vi ses på tirsdag.. :)
    Kram Stine.

    SvarSlet
  2. Tillykke med manden OG rigtig god tur sikke en flot gave :-) Ja du har hel ret hold nu op det grødeventyr sviner især når Sofia fanger skeen med hånden for hver mundfuld :-)

    SvarSlet