tirsdag den 26. april 2011

Grill, babyer og en "stof" dealer på spil igen!

Sikke en skøn påske....i punktform er det blevet til følgende aktiviteter:

- Opsætning af væg, så der nu er et værelse til Victor
- 2 x campingvogns tur med hhv. bedstemor og bedstefar og farmor og farfar
- 2 x påske frokost
- 3 x grill hygge
- Aften hygge med naboer med en omgang iskold Asti, kolde øl og en gang nachos
- En overhaling af haven
- Hygge med ungerne
- Kaffe på terrassen med årets første jordbær tærte
- En syg dreng med feber (ØV!)

Og en heeeel masse andet... - der har været fuld knald på!

Da vi var på camping med mine forældre var min søster og svoger der også med deres lille bebs - fætter Andreas! Det blev til et par sammenlignings billeder af de 2 små poder....4 måneders forskel - dét kan ses!!
(Det var meget hårdt for Oscar med alt den frisk camping luft, så det var godt med en lur i bedstefars seng:-)

Vi har som sagt også haft nogle skønne grill aftner...se bare her hvor vi hygger og smovser!

Og sidst men absolut ikke mindst, så har min "stof" dealer været på spil igen....min søde svigermor har en veninde, som har sækkevis af stofprøver fra et firma....prøverne skal bare smides ud, så hun er rigtig sød til at spørge om jeg vil have dem i stedet for....og denne gang var der bare SÅ meget godt imellem! Se bare her (selvom billederne slet ikke yder motiverne retfærdighed....)...Jeg kan slet ik vente med at få saksen i det - HUH alle de flagranker, lappetæpper og frugtposer det kan blive til:-)


Håber I alle har haft en skøn og hyggelig påske med jeres kære...

3 kommentarer:

  1. Haha jeg læste det lige som "gril babyer"! Ét overset komma og sætningen blev lige temmelig grotesk!
    Men det lyder som en rigtig dejlig og slet ikke særlig grotesk påske ;-) Og hvor er det dog skønt med egen stofdealer.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor skønt at få sådan en sæk med stof! "Stofrester" er altid skønt til div. syprojekter :-)

    Og skønne billeder - både ude og inde :-)
    //Christine*

    SvarSlet
  3. Edith, ha ha ja okay, hvis der havde stået "grill babyer" kan jeg godt forstå du syns det var lidt makabert:-) Men nej nej, ingen grillede bebser her:-)

    Christine, ja det er virkelig skønt med alt det stof - ved ik om jeg har rodet mig ud i noget "bad karma" eller noget, for et par dage efter jeg fik stoffet stod min symaskine af!!!! ÆV! Det er jo næsten ik til at holde ud:-)

    SvarSlet