tirsdag den 19. april 2011

Ta daaaaaaa....VINDEREN AF DEN MUSIKALSKE GIVE AWAY ER....




Aller først...undskyld forsinkelsen af trækningen - var forhindret af snot, søvnløse nætter og ombygning!!!! :-)

Min mand har været lykkens pam-jule-fis og trukket lod....det blev....

Karen med bloggen Spiffeliffen

Hvis du vil sende din adresse på mailen kim0704@webspeed.dk så vil jeg sende bogen og CDén til dig efter påske.

Endnu engang stor TAK til Karen Marie fra Spillebillen for at være med i gavelegen og så venligt donere et eksemplar af den skønne musik bog og CD:-)

3 kommentarer:

  1. Øv øv, jeg var sikker på jeg skulle vinde:) Men tillykke til Karen:)

    SvarSlet
  2. Også øv fra mig - den ville jeg gerne have vundet;-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Hurra, det er jo mig :-)
    Jeg sender dig en mail!
    Glædelig Påske...
    Karen

    SvarSlet