tirsdag den 19. april 2011
Ta daaaaaaa....VINDEREN AF DEN MUSIKALSKE GIVE AWAY ER....
Aller først...undskyld forsinkelsen af trækningen - var forhindret af snot, søvnløse nætter og ombygning!!!! :-)
Min mand har været lykkens pam-jule-fis og trukket lod....det blev....
Karen med bloggen Spiffeliffen.
Hvis du vil sende din adresse på mailen kim0704@webspeed.dk så vil jeg sende bogen og CDén til dig efter påske.
Endnu engang stor TAK til Karen Marie fra Spillebillen for at være med i gavelegen og så venligt donere et eksemplar af den skønne musik bog og CD:-)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)




Øv øv, jeg var sikker på jeg skulle vinde:) Men tillykke til Karen:)
SvarSletOgså øv fra mig - den ville jeg gerne have vundet;-)
SvarSletKH
Anna
Hurra, det er jo mig :-)
SvarSletJeg sender dig en mail!
Glædelig Påske...
Karen