De første gaver vi har fået fra Oscars små børnehave hænder....og jeg elsker dem bare:-)
De er blevet overrakt med meget stolthed....
I dag er det fredag og vores "hellige" hyggedag med familien....så plejer vi at gøre det lidt festligt og spiser i den store stue i stedet for i køkkenet og Oscar får lov til at dække fint bord...
Sådan ser det ud når en 3 årig laver "fest-bord" :-)
Ha en skøn weekend og påske allesammen:-)


Hvor er det fint! Så er der rigtig fest!
SvarSletGod påske til dig og dine!
Kærlig hilsen Clara Gry
Det festbord kunne da ikke være flottere!
SvarSletMeget sødt :)
Ja det var virkelig et flot bord...og drengen var jo pavestolt - "MOAR PRØV LIGE OG SE HVAD JEG HAR LAVET...SER DET IK BARE LÆKKERT UD?????" :-)
SvarSletSå smelter man jo:-)
Også god påske til jer og jeres familier:-)
Knus Malene
Hej Malene
SvarSletJa, Lara kom også hjem med noget tilsvarende, og det er nu fantastisk, det de små hoveder får lavet. Der er så meget mere personlighed i sådan noget, end det man kan købe. Og så den stolthed, man kan mærke hos dem - "det har jeg lavet, det kan jeg nu!"
Rigtig god påske til dig også.
KH
Anna