fredag den 15. april 2011

Påske gaver fra hjertet....

De første gaver vi har fået fra Oscars små børnehave hænder....og jeg elsker dem bare:-)
De er blevet overrakt med meget stolthed....

I dag er det fredag og vores "hellige" hyggedag med familien....så plejer vi at gøre det lidt festligt og spiser i den store stue i stedet for i køkkenet og Oscar får lov til at dække fint bord...

Sådan ser det ud når en 3 årig laver "fest-bord" :-)

Ha en skøn weekend og påske allesammen:-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Så er der rigtig fest!
    God påske til dig og dine!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  2. Det festbord kunne da ikke være flottere!
    Meget sødt :)

    SvarSlet
  3. Ja det var virkelig et flot bord...og drengen var jo pavestolt - "MOAR PRØV LIGE OG SE HVAD JEG HAR LAVET...SER DET IK BARE LÆKKERT UD?????" :-)

    Så smelter man jo:-)

    Også god påske til jer og jeres familier:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Hej Malene

    Ja, Lara kom også hjem med noget tilsvarende, og det er nu fantastisk, det de små hoveder får lavet. Der er så meget mere personlighed i sådan noget, end det man kan købe. Og så den stolthed, man kan mærke hos dem - "det har jeg lavet, det kan jeg nu!"

    Rigtig god påske til dig også.

    KH
    Anna

    SvarSlet