For jeg har sku så travlt! Jeg har ikke været meget på bloggen...i know - sorry ladies!
Men der er gang i så meget herhjemme...vi har haft gang i en mindre ombygning i huset, så det har betydet værktøj, flyttekasser og malergrej alle vegne! Oveni købet har Oscar været hjemme en uge med feber, så jeg har haft hænderne fulde...
Men anyways, alt er vel her - lider kun af travlhed:-) (Nåååå ja, har jo forresten også lige den dersens opgave som skal afleveres sidst i maj...og jow jow, jeg er skam godt med, mangler kun at læse 4-500 sider, findet et emne, lave problemformulering og skrive opgaven!!!)
Og på søndag skal min skønne lille nevø Andreas døbes - moster skal være fadder, så det er jo en stor dag:-) Og så er jeg kommet til at love at lave dåbskagerne til festen og hjælpe med at dække borde om lørdagen...men det gør jeg med glæde, for min søster er bare et fantastisk dejligt menneske og hvis jeg kan hjælpe hende gør jeg det hellere end gerne:-)
Grunden til vores ombygning er, at lillebror Victor skal have et værelse...vores hus var ik lige gearet til 2 småfolk, sådan rent indretningsmæssigt, så vi hapsede et hjørne af stuen, satte en væg op og VUPTI - så har lille Viggo også et værelse! Og det bliver totally retro, det kan jeg godt love jer for (farmanden var nu ik helt hooked på ideen, men det kommer han slet ik til at bestemme:-)
Jeg skal nok vise billeder af værelset når jeg kommer lidt længere med indretningen, men kan lige komme med følgende stikord;
- Original ball væglampe i solgul (fundet på loppen til 75 bananer!!)
- Hæklet oldemor tæppe
- Flagranke i retro stof
- Plakater fra Minimega
- Hjemmelavet lampeskærm i papir fra R.E.L
- Retro skammel i olivengrønt læder med mønster
HUH jeg glæder mig til at vise jer resultatet...
Se hvad jeg fandt af små ting i Tiger i dag til værelset....
Og så faldt jeg over disse kiks i Fakta i dag....15 kr....det ville jeg næsten give bare for indpakningen:-)
Ha det bra! (Hvem ved hvornår jeg igen viser fanen her på bloggen....skal nok tage mig lidt sammen:-)
PS. Og sikke noget L.O.R.T...min symaskine er gået i stykker og jeg har bare ik lige 500 spir til en rep.....:-(



Glæder mig til at se billeder af lille Victors værelse. Knus Oscar fra mig.
SvarSletDu kan tro at jeg vil give ham en stor krammer fra dig;-) Jeg tænker så tit på dig, og nu skal vi altså også snart finde en dag at komme på besøg...det ville Oscar (og vi andre:-) bare elske:-) Håber du har det rigtig godt..
SvarSletKnus