...fordi du nappede 4 stive timer i barnevognen i formiddags (det må være ret hårdt at være til sin fætter Andreas barnedåb i går, for drengen sov da som en sten i dag!!!:-)
Dejligt for mor, for så ku jeg blogge og drikke kaffe....og nå ja - så fik jeg lige bagt gulerods grov boller og knækbrød med masser af øko kerner i...mums det er guf! Så der var eftermiddags hygge da far og Oscar kom hjem i eftermiddags!
Her er gaverne som fætter Andreas fik i går - indpakket ganske vist, men indholdet var et sødt sommersæt med solhat og Halfdan´s ABC bog med CD....håber at Andreas og forældre blev glade for det, men det tror jeg nu de gjorde!
Og jeg havde totalt præstations angst, for det var mig der havde lavet dåbskagerne til festen...men det var vist ik nødvendigt, for der blev spist rub og stub...så mon ik de var goe nok?? :-)
Og så lidt en bog reklame her på falderebet...sikkert en ret overflødig reklame, for hvis du er krimi elsker lige som jeg, så har du sikkert allerede læst denne....
Hvis ikke - bare se at komme i gang....den er SUPER GO!
Ha en dejlig aften - I morgen tøffer Viggo og jeg i mødregruppe, det glæder vi os til...dejligt med masser af snak, grin, kaffe, kage og en masse andet lækkert:-)
PS. Vores bil blev for øvrigt kapret i dag.....af denne charmerende bandit:-)






Ingen kommentarer:
Send en kommentar