fredag den 27. maj 2011

Når onsdag blir til fredag!

Nogle gange snyder vi...altså herhjemme....nogle gange virker det som om der er uoverskuelig lang tid til fredag, og så kan vi altså godt finde på at lave onsdag om til fredag - for så hygger vi! Gør hverdagen til en fest...

I onsdags fik Oscar lov til at sove lidt da han kom fra børnehave (det plejer han ellers ik, for han er så eddike sur når vi vækker ham, at resten af dagen faktisk er ødelagt for ham!) Men i onsdags gav vi ham lov, velvidende om, at klokken så bliver BÆ inden vi får ham i køjen igen!

Så da Victor var lagt i seng blev vi enige om at lege fredag....med puslespil...og alle pixibøgerne fra da mor var lille pige....og nattøj og dyner på sofaen....og DET HER....

Vanilleis, jordbær guf, chokolade sauce og jordbær....og så lige lidt mørk chokolade med havsalt og pekannødder....MÅÅÅMS:-)

10 kommentarer:

  1. Åh nu har jeg virkelig voldsomt lyst til chokolade!! Og jeg har intet i huset! Pokkers.

    Det lyder lidt spøjst at komme havsalt i chokoladen... Er det virkelig godt?

    SvarSlet
  2. Ny læser her på din dejlige blog♥ Hvor lyder det bare hyggeligt med sådan en dag! Lækre sager og mors pixi bøger var da lige prikken over i'et. Har også gemt alle mine! Læste dit sidste indlæg og tro mig at de tanker har vi alle eller har haft!!!! Læste hvad Wunderbar skrev i en kommentar til dig om blog layout. Vil rigtig gerne hjælpe dig helt kvit og frit. Er jo ikke professionel men kan finde ud af det meste. Hvis du er interesseret sender du bare en mail til dig så vi kan finde ud af noget. Min mail er lieltina@gmail.com God weekend♥

    SvarSlet
  3. Edith; ja det er en frygteligt når man pludselig lider af akut chokolade-trang...og endnu værre når der intet er i huset (jeg har flere gange været så desperat at jeg har plyndret pakken med pålægschokolade...hvor afhængig er man så?????:-) Og JA det er faktisk viiildt lækkert med havsalt i chokolade når det kombineres med pekan nødder...den skal prøves:-)

    Fru Meldgaard; Ja ikke?? Vi syns også det er én af vores bedste ideer i laaaang tid:-)

    Tina; Kæmpe velkommen til:-) Ja pixi bøger er fantastiske...jeg elskede dem som barn og må indrømme, at da jeg for nyligt fandt kassen hjemme på mor og fars loft, læste jeg dem alle igennem af bare ren og skær gensyns glæde:-)
    Neeej er det rigtigt, vil du virkelig hjælpe mig??? 1000 1000 tak, hvor er det bare sødt af dig...jeg sender dig en mail en af de nærmeste dage:-)

    Knus til jer alle fra Malene

    SvarSlet
  4. De ser vel nok bare mums ud, de jordbær.... Sådan nogle vil jeg også have.... Den chokolade er bare den bedste.... ELSKER DEN!!
    Håber det gik godt med salget i dag ellers kigger jeg GERNE forbi når vi er hjemme igen..

    Rigtig god weekend...

    Kæmpe krammer... :)

    SvarSlet
  5. Du sender bare en mail og så aftaler vi hvad der passer til din blog! God søndag♥

    SvarSlet
  6. Hej Malene!

    Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig i går! Håber I havde en hyggelig dag og fik solgt ud i sagerne!
    Åh den gule lampe nager mig nu lidt - fed farve, men som du ved er det forbudt at købe flere lamper herhjemme:-)
    Ha en dejlig søndag.

    Kh Kristin

    SvarSlet
  7. Tina; eeeej altså....endnu engang 1000 tak, fantastisk at du gider:-)

    Kristin; Ja det var rigtig hyggeligt lige at sige hej:-) Jo vi fik solgt en del...jeg havde da rent overskud på 600 kr. da stand prisen var trukket fra, så vejret taget i betragtning var det OK syns jeg...selvom man jo altid gerne vil tjene lidt mere:-) Ja den gule lampe...det gav også et lille stik i hjertet da jeg solgte den, men sådan er det jo:-)

    Dejlig søndag til jer begge:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  8. Uhm! Hvor ser det bare hyggeligt ud! Og det var vel næsten endnu mere hyggeligt, nu når det foregik på en "forbudt" hverdag!

    SvarSlet
  9. FruSund; det er virkelig også bare hyggeligt...og ja - endnu mere hygge, når det nu egentlig var forbudt (men er det ikke sådan med de fleste ting??:-)
    Knus Malene

    SvarSlet