tirsdag den 10. maj 2011

Eftermiddags lykke i solen....

Vi har hygget i eftermiddag....leget, tumlet og grinet, spist boller og pjasket med vand, spillet fodbold og kildet Oscar så han grinede den reneste og smukkeste 3-årige latter....

Ren lykke....eftermiddags lykke....i solen!
:-)

Hvordan har jeres eftermiddag været?

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor ser det skønt ud!
    Vi må håbe at vejrfolkene tager fejl mht til skiftet, så det gode, lækre sommervejr kan fortsætte :-)

    Ha' en skøn dag!

    Kram fra Louise

    SvarSlet
  2. Det var også bare en skøn skøn eftermiddag Louise...dem vil jeg gerne have flere af...og mere sol tak (hvis vejrguderne sku læse med:-)

    Ha en rigtig dejlig søndag.

    Knus Malene

    SvarSlet