Vi har hygget i eftermiddag....leget, tumlet og grinet, spist boller og pjasket med vand, spillet fodbold og kildet Oscar så han grinede den reneste og smukkeste 3-årige latter....
Ren lykke....eftermiddags lykke....i solen!
:-)
Hvordan har jeres eftermiddag været?

Åh, hvor ser det skønt ud!
SvarSletVi må håbe at vejrfolkene tager fejl mht til skiftet, så det gode, lækre sommervejr kan fortsætte :-)
Ha' en skøn dag!
Kram fra Louise
Det var også bare en skøn skøn eftermiddag Louise...dem vil jeg gerne have flere af...og mere sol tak (hvis vejrguderne sku læse med:-)
SvarSletHa en rigtig dejlig søndag.
Knus Malene