søndag den 29. maj 2011

Loppemarked i Randers...dagen derpå!

Jeg var til Lions bagagerums marked i Randers i går, hvor jeg havde en stand sammen med min søster...det var første gang jeg var afsted i år (var også afsted et par gange sidste år - dog alene!). Salget var faktisk OK, vejret taget i betragtning...for det blæste og regnede, så det var surt...og vådt...og koldt!

Men DØD HYGGELIGT....for filan hvor er det bare SÅ meget sjovere, når man er 2 om standen. Så kan man også skiftes til at gå rundt og se hvad de andre stande har af godter. Og så er der jo hyggen i det - min søster og jeg er sådan ca. lige skøre og tossede og har helt samme humor, så vi havde det super sjovt, til trods for det kolde og våde element!

Og så var det super dejligt at Kristin kom forbi og sagde hej - den aller første blogger jeg møder sådan i real life...hvor var det dejligt at hilse på dig Kristin, jeg håber vi får lejlighed til at ses en anden gang (måske vi sku prøve at arrangere noget blog træf her i Randers området??:-)

Jeg fik da også selv købt et par ting, men det begrænsede sig altså til 3 små ting...havde bestemt at jeg denne gang skulle forsøge at SÆLGE noget...ikke komme hjem med mere end da jeg tog afsted, for så ser min mand såååå træt ud i ansigtet (han ser langsomt sin garage svinde ind...bid for bid:-)

Jeg købte dette skønne armbånd ved "Den Lilla Appelsin" (jeg ved ikke hvad hun hedder rigtigt!) Hun laver nogle super skønne smykker til meget overkommelige priser...vi snakker øreringe til 50 kr. i de skønneste farver og motiver....Hun har lige fået en webshop, tjek den ud her...

Og så købte jeg et par perle skåle af en flok frysende teenage tøser, som havde en stand med ting og sager, som var lavet af genbrugs materialer eller ting som på anden måde var omdannet til noget andet....super ide - lige noget for mig:-)

Og så købte jeg en politi motorcykel til Oscar....som har sirene og blink...desværre glemte vi den i farmor og farfars campingvogn i går aftes, så den kan jeg ikke vise jer...

Men i det store hele var det en super dag...men dejligt at komme hjem i varmen igen:-)

PS. Også et kæmpe stort tillykke til hende her....hun blev nemlig gift i går! :-) Håber I havde en uforglemmelig dag Louise...:-)

6 kommentarer:

  1. Ih, det var da forbigået min næse, at der var marked i Randers:

    SvarSlet
  2. Det lyder da som en super hyggelig dag.-)

    SvarSlet
  3. Hej Malene!

    Dejligt at møde dig. I så nu også ud til at hygge jer der i stolene:-)
    Vi må stable noget på benene - efter sommerferien, måske??

    Go søndag

    Kh Kristin

    SvarSlet
  4. Det lyder til at I havde en rigtig hyggelig dag og fine ting du fik med hjem:)

    SvarSlet
  5. Fint armbånd - jeg må straks tjekke biksen ud. Og selvfølgelig skal der da være Randers-blogtræf igen - jeg er i hvert fald frisk&på, efter den dejlige dag hos Kristin sidst... Og så må du altså med denne gang :0) KH Lisbeth

    SvarSlet
  6. FruKahr, Der var endda 5 loppemarkeder i Randers lørdag, så det er da virkelig en skam at du gik glip af dem...håber at nogen lader en lille fulg synge om det til dig næste gang (kan da lige oplyse at Lions Club bagagerums markederne på Østervold altid er den sidste lørdag i måneden fra april til september kl. 10-14:-)

    Dorthe, det var det bestemt også:-)

    Kristin, Ja jeg er helt med på at arrangere noget...måske vi sku være "vilde" og prøve at samle rigtig mange (lidt a la Århus blogpicnics måske?) For vi har jo den skønne Doktorpark vi kunne bruge hvis vejret er til det...er helt med på at arrangere noget - lad os stikke hovederne sammen engang:-)

    Fru Melgaard, Vi rå hyggede...bare mig og søs..uden børn...en hel dag...DEJLIGT:-)

    Lisbeth, Ja hun har altså en skøn biks - har hovedkulds forelsket mig i hendes ugle øreringe:-) Jeg VIL bare med til Randers blogtræf næste gang...nu må der bare ik komme noget i vejen (måske jeg selv sku arrangere det så??:-) Kristin og jeg snakker i hvertfald om at finde på noget...håber vi ses:-)

    Ha en dejlig søndag aften allesammen.

    Knus Malene

    SvarSlet