Oscar blev nuppet på fersk gerning med fingrene i kagedåsen...men de er altså også svære at lade være, de der Oatmeal-Raisin-Cookies - fuldstændig vanedannende!! (Og faktisk ret mættende, med alle de havregryn der er i:-)
Min regnvejrs aften blev tilbragt således....
For der var 3 blade for 40 kr. i Fakta - godt nok fra sidste år, men jeg havde dem ik i forvejen, så det kan jo være lige meget...Blade, regnvejr, stearinlys og en kop the - aaaah, dét er da hygge!
Vil forresten lige dele et af Oscars guldkorn med jer....det kræver en lille forklaring...
Jeg har været i gang med at se hele Matador serien på DVD, for den havde jeg aldrig set (jep, i know - fejl i min opdragelse og alt det der:-) Men altså, jeg ser jo det her halløj på livet løs, og Oscar render og leger og opfanger lige præcis den sætning hvor grisehandler Larsen siger "Det er måske fordi Provsten er en kæmpe LORT!"
Og lige præcis den sætning kæmper vi bravt for at få ud af hans ordforråd igen! Uden held...
Nå men så i søndags skulle Kim i kirke og se de store drenge fra hans skole blive konfirmeret og Oscar har fået lov til at komme med - det var lidt et sats med en 3 årig i kirke, men han skal jo lære det....
De tager afsted, super fine og med strithår og solbriller -jow jow, den fik på alle tangenterne!
Og det går faktisk meget fint i kirken....drengene kommer ind, masser af gæster - der er stuvende fuldt! Alle Kim´s kolleger er der også og dem sidder Oscar og Kim med. Så kommer præsten også ind....(kan i lissom fornemme hvor det bærer hen af????)
Følgende dialog udspiller sig...
Oscar: Far ham der, det er præsten...
Far: Nej ham der er faktisk en provst (manden tænkte sig nok bare ik om da han sagde det!!!)
(Oscar kigger op på far....hjernen kører på højtryk...der er noget der skal ud....)
Oscar: Faaaar....PROVSTEN ER EN KÆMPE LORT!!!!!!!
Need I say more???? Tror nok at Kim har været nok i kirke i år....i hvertfald med en 3 årig:-)
(Det skal lige siges, at folk tog det meget pænt...det var vist kun Kim´s kolleger der hørte det sådan rigtigt, og de fik sig i hvertfald et godt grin i kirken...men hvem siger også at det skal være så kedeligt at være i kirke??:-)


Hahaha! Jeg sidder på et meget stille specialekontor, og var nødt til at holde pause midt i indlægget for ikke at grine højt. Det er jo perfekt!
SvarSletJeg ser i øvrigt også Matador for første gang. Har set en 5-6 afsnit, det går lidt langsomt, men min kæreste er nærmest vokset op med serien og har set den mange mange gange, så jeg må jo også igennem. Og det er da ok :)
Ja den historie ryger altså også lige i bogen, så der er noget til konfirmations sangen...engang om mange år:-)
SvarSletOg jeg var helt hooked på det der Matador, jeg så flere afsnit om dagen (og om natten når jeg var oppe og give Victor flaske:-)...var faktisk lidt trist da jeg var nået igennem dem allesammen, for så var det jo slut:-)
Tak for din kommentar og ha en rigtig dejlig aften:-)
Kh. Malene
Ha ha....skøn dreng og der fik I første vers af hans egen konfirmationssang :-)
SvarSletKh Mette
Hej Mette,
SvarSletTak for din kommentar...jeg den konfirmations sang skriver da vist sig selv..og hvis han fortsætter i det tempo blir den nok på 20-25 vers:-)
Kh. Malene
Jeg vil lige fortælle, at jeg i formiddags læste det her indlæg op for min kæreste, som også fandt det meget sjovt. Hehe, jeg morer mig stadig :)
SvarSletHa ha, dejligt Stine at historien gir anledning til smil - jeg kan love dig for at min mand havde sved på panden lige i situationen...tror ik han syns det var særlig morsomt lige i øjeblikket, men nu syns han jo det er en vældig go historie:-)
SvarSletHa en dejlig weekend.
Knus MAlene