En regnvejrs weekend er gået....med bl.a. det her:
-Oscar´s første legeaftale ALENE hjemme ved en børnehave kammerat (STOR succes!!)
- Travetur ved Mariager og is-spisning...i regnvejr!
- Komme hjem efter travetur ved Mariager og opdage at der er hul i garage taget og det har regnet ind på alle vores ting!!!!
- Bage fastelavns boller (og spise dem!!)
- Se Melodi Gran Prix og drikke øl og spise chips med min mand:-)
- Have besøg af tante, fætter og kusine...
- Oscar og Kim i kirke til konfirmation ved de store drenge fra Kim´s skole...det var en stor oplevelse for Oscar!
- Mors første løbe tur i laaang tid....
- Puslespils mekka på stue gulvet
- Fredags snoller og Disney hygge
Og så lige 100 andre ting, som jeg ikke vil kede jer med....
2 labre drenge på vej til konfirmation....og en lille glad gratmås der spiser grød:-)
Lys hygge på køkkenbordet med mine hjemmelavede små lamper, min tallerkenrække, puslespils mekka på stuegulvet og så min mors dags gave, som Oscar selv har malet og plantet i børnehaven:-)
MÅÅÅÅMS...smoothie! Jordbær, friskpresset appelsin (OK, det ligner lidt en kop tis, men det ER altså appelsin saft:-) og så et par bananer....skøn og frisk morgenmad:-)
Hvad har I lavet i weekenden??



Ingen kommentarer:
Send en kommentar