torsdag den 26. maj 2011

Genbrug når det er "hyg´ligst"....

Jeg gemmer altid marmelade glas, pesto glas, glas fra Victors sveskemos osv....rengjorte og fri for labels er de nemlig super søde som små lysglas....og så er det jo en super god måde at få brugt alle sine små tapet rester, perler, glansbilleder, knapper og andet gejl!



Jeg har en del herhjemme, stiller dem sammen på en lille bakke, sætte ståltråds hanke på og hænger dem i mit træ, lader dem pynte på havebordet en lun sommeraften eller bruger dem til at sprede lidt sommerstemning når efteråret sætter ind...

Jeg har lavet en lille flok til at tage med på markedet (Lions Club bagagerums salg på Østervold i Randers - lørdag kl. 10-14)....tænker at jeg vil sælge dem for 10-15 kr. pr. stk....

Her er et par stykker af dem...



                                           Kvaliteten af billederne er lidt ringe....men jeg havde en baby på armen!! 

Er det for dyrt??? Er det mon noget folk gider købe???? Hva syns i??

2 kommentarer:

  1. Fine, fine glas. Jeg er selv rigtig dårlig til at gemme vores tomme glas.. må blive bedre.
    Jeg tror prisen er fino til marked i morgen.
    Håber vejret arter sig.
    KH

    SvarSlet
  2. Hej Kristin,
    Hvor var det bare SÅ hyggeligt at møde dig - du er faktisk den aller første blogger jeg møder såen i real life:-) Er super glad for at du kom og sagde hej:-)

    Det holdt desværre ikke helt tør vejr, så vi var et par kolde, druknede mus da vi kom hjem - men det var nu vældig hyggeligt alligevel:-)

    Knus Malene

    SvarSlet