lørdag den 21. maj 2011

Man skal ikke græde over spildt...softice!!!

Det er næsten ik til at se på billedet, men der VAR softice...på gulvet....og på skabene....og der var meget af det!

Vi sku nemlig ha lækker æble-crumble-cake med softice til dessert i dag...uhm det var guf (desværre spiste jeg alt alt for meget, så jeg var helt dårlig bagefter...tja, så kan jeg lære at lade være med at være så grådig!!:-)

Dagens aftenmenu bestod først af skinke stang med forskellige oste, skinke (sjovt nok, når det er en skinkestang!!!), rød peber, forårsløg og blegselleri...den var faktisk okay! Dertil pasta og salat...

Og desserten har jeg jo præsenteret....

Eftermiddagen er nydt i haven med bål, popcorn, havearbejde og en meget beskidt dreng som gerne ville vise at han bare ku skyde "meget meget mindre højt" og løbe om kamp!!! Han har ik helt styr på begreberne endnu....:-)

8 kommentarer:

  1. Haha! Ja, det er bare megafedt at løbe om kamp!! Muuuums noget lækkert mad, men øv med udsplattet soft ice!

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar Trine...ja det er altså sjovt med Oscars sprog lige nu - der er så mange voksen ord imellem og han har ik helt styr på hvad de betyder...men mindst 25 gange om dagen hører jeg ord som "faktisk, simpelthen, utroligt, garanteret" og mange flere i den dur...vildt sjovt at opleve hans sprog udvikle sig:-)
    Ha en rigtig dejlig søndag.
    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Jubii!
    Endnu en helt unik og inspirerende blog.
    Og gamle danske film siger du, og Matador, læste jeg mig også til. Lige en blogger til min smag, især når det er softice! :)

    Melder mig straks som fast læser.
    Venlig hilsen
    Ditte

    SvarSlet
  4. Hej Ditte,
    Hjerteligt velkommen her hos mig...hvor er jeg glad for at du har lyst til at følge med i mit lille menageri:)
    Og skøøøønt med en artsfælle - jeg elsker alt muligt fra en forsvunden tid i Danmarks historien....Dirch Passer film, Olsen Banden, Huset på Christianshavn, Min søsters børn, Matador - ja you name it - i love it!! :-)

    Og ja lækker mad, snoller, kage (MASSER!!!) og is har jeg også stor...æhhhhmmm..interesse for:-)

    Endnu engang - kæmpe velkommen til:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  5. Hej Malene
    Så også lidt Olsen Banden den anden dag og nærmest alt på Yvonne blev nærstuderet. Kjolens snit, farverne, smykkerne osv. ret sjovt at se det på den måde og faktisk få inspiration :-)

    Så dejligt at læse om alt jeres familie hygge og sjove kommentarer fra de kære små :-)

    Endnu engang tillykke med Victors nye retro værelse - der er godt nok mange lækre detaljer. Det lille billede med diverse dyr fx. bambi er det fra en bog?

    Knus Mette

    SvarSlet
  6. Hej Mette,
    Hvor er jeg bare glad for at høre fra dig...så dejligt:-)
    Ja de Olsen Banden film blir jeg bare aldrig træt af - Yvonne er jo et totalt undervurderet stilikon efter min mening:-)

    Ja indholdet på min blog er jo faktisk mest om familie hygge og børnene (og knap så meget krea mere), men det er jo også det der fylder min hverdag - når man er på barsel er man også i et lidt andet gear, så man rent faktisk når at se, høre og opleve alle de sjove og skønne ting ens børn rent faktisk gør hver dag:-)

    Tak, jeg syns også Victors værelse blev godt - jeg mangler dog at hænge 4 plakater op fra Minimega, men jeg mangler Ikea rammer at hænge dem i, så det må vente lidt endnu...

    Ja billedet med dyrene er fra en gammel bog der hedder "Det lille søde føl" - hvis du lige sender din adresse kan jeg sende dig nogle, hvis du er interesseret...? Jeg har mange...:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  7. Hej igen

    Det er altså alt for galt, hvor er du sød. Jeg sender dig en mail.

    Knus og krydser fingre for godt salg til dig og søster:-)

    SvarSlet
  8. Hej igen Mette,
    Det er virkelig så lidt:-) Og tak for finger-krydsningen på lørdag...håber der kommer godt gang i salget og at vejret blir godt!
    Ha en rigtig dejlig aften.
    Har for øvrigt sendt billederne til dig i dag, så de bør være fremme i morgen eller overmorgen.
    Knus Malene

    SvarSlet