Og det plejer jeg ellers ikke at bruge bloggen til...men denne gang er det undtagelse...
Jeg har en pakke med 14 stykker blandet brugt baby drenge mærketøj til salg. Den oprindelige købspris ligger samlet på ca. 1900 kr. Jeg sælger det hele for 400 kr. + fragt (størrelser fra 50/56-74)
Skriv hvis du er interesseret...
Indeholder som følger:
Mexx sæt i blå str. 68
MinymoTiny t-shirt str. 68
Bombibitt t-shirt str. 68 (blå og hvid stribet - der er et lille bitte hul på det ene ærme!)
Ej Sikke Lej stribede bukser i frotté str. 62
Holly´s mini kløver sorte bukser str. 62 (de er lange, så kan sagtens bruges som 68 også)
Molo bukser i blå striber str. 68
Krymmel sæt i strik str. 68
Molo body str. 56
Name It jeans str. 74 (kun brugt meget få gange)
Molo trøje str. 68
DuckyBeauMini trøje str. 50/56
Hummel trøje i grøn og turkis str. 62
Krymmel velour trøje str. 68



Åh, vidste man dog bare hvad barn nr 2´s køn var (barn der dog ikke er tænkt på endnu!) Men skulle du have noget drenge str 92, ja så..... ;)
SvarSletJa det er jo et super tilbud...syns jeg selv - hø hø:-) Men det jeg har i str. 92 gemmer jeg til Victor...det ville næsten være fjollet at sælge det. Ha en dejlig tirsdag.
SvarSletKnus Malene