Jeg syns at jeg ville vise den anden side af væggen også...altså den der væg, som nu har skabt et værelse til Victor! Vores stue er jo blevet en del mindre, men jeg syns det er ret godt...faktisk! Så øverst er before billedet og nederst er after....Min mand har knoklet som en gal for at lave det hele og sætte fjernesynet op og blive færdig - han er bare GO, syns vi:-)
I går aftes stod solen helt perfekt ind igennem grenen i vores Russiske Rødbede træ...ja jeg har ikke grønne fingre, de er nærmest såen lidt grumsede i det, når det kommer til have halløjet. Så jeg aner ik hvad det er for et træ, havde en mistanke om at det måske kunne være et Japansk kirsebærtræ, indetil en havekyndig person med vigtig mine kunne fortælle at "det var det i hvertfald ikke!!" NÅ...så her hos os har vi altså et Russisk rødbede træ, for det ligner en mellemting mellem russisk salat og rødbedesuppe, syns vi! Når det blomstrer altså...og det gør det nu og det er så smukt!
Jeg faldt over nogle af de gamle billeder fra haven og her er samme træ altså i 4 forskellige årstider....tidens tand og alt det der....det nederste højre billede er fra i går....jeg elsker det træ!
Vores andet store træ har jeg også foreviget i forskellige årstider....de øverste er fra i går og de nederste er fra vinteren...(bbbbrrrrrr godt vi er langt væk fra den kolde kolde vinter!!!!)
Resten af billederne er fra min have vandring i går aftes...det var ren Søren Ryge, kan jeg godt love jer for...dér gik jeg med bare tæer og et opmærksomt blik for liiiige at fange solens stråler i de skønne planter - hæhæ, jeg må ha lignet en Safari dude der var faret vild (men så har naboerne da nok fået sig et billigt grin:-)






Det ser bare hyggeligt ud, både ude og inde! Og hvis man kan bringe et smil på naboens ansigt, så tager han nok ikke skade af det! :O)
SvarSletTak skal du have...ja vi har en skøn have, vi er rigtig glade for den...meget hyggelig med masser af træer og buske, men meget få bede som skal passes - skønt:-)
SvarSletHa en dejlig aften:-)
Hvor ser det bare alt sammen fint ud. Det Russiske Rødbedetræ (jeg er sikker på det er det helt rigtige navn!;-) er virkelig smukt! Sådan et kunne jeg også godt tænke mig :-)
SvarSletTak Trine....ja jeg er også overbevist om at Russisk Rødbede Træ er den rette betegnelse - mon vi kan få det optaget i ordbogen???? :-) Jeg kan godt forstå at du ønsker dig sådan ét...heldigvis var vores hus plantet midt i en meget etableret og velpasset have - skønt:-)
SvarSlet