Kl. 7.22 i morges kørte Oscar "Nick & Jay" stilen for fuld udblæsning til boing boing sangen (ja den er jo ik det mest pædagogiske musik valg til en 3 årig...men hva faén!!) Der blev danset og løbet og tonset....og lille Victor kiggede forundret på!
Lige nu sover Viggo....så jeg har været aktiv - der er nu vandmelon mos, jordbær grød, æble-pære grød og sveske mos...alle home made! Så nu er mos-depoterne fyldt godt op til Viggo!
Desuden er der blevet lavet hjemmelavet müsli a la Sif...ååååh det er så englene synger når man spiser det med græsk youghurt og et skvæt akacie honning - yum yum!
Og lige nu hygger jeg mig med min ven....Monsieur "Port Salut" og en kop varm kakao....
Ha en dejlig dag...






Ingen kommentarer:
Send en kommentar