tirsdag den 24. maj 2011

Lions bagagerums marked på Østervold i Randers....på lørdag!

And I´m there..... Jeg glæder mig helt vildt, for jeg har totally en "Kræmmer-Villy" gemt i maven (kan I huske "Banjo´s Likør stue" med Jan Elhøj og Simon Juul????? De havde en Kræmmer-Villy med i en fuldstændig udraseret Toyota Hiace, hooold nu op det var sjovt!!)

Jeg skal have en stand lige ved siden af min søster, det blir så hyggeligt....og jeg har virkelig sorteret ud i alle vores ting, en grov gang oprydning der sparker MÅS!! Så der er masser af drengetøj (også lækkert mærketøj som Hummel, Molo, Krymmel, Holly´s osv. som jeg sælger til kun 20 kr. pr. del!), ventetøj (for det får jeg ikke brug for igen:-), pynteting og køkkengrej (Erik Bager lysestager, Holmegaard lysestager oma.), CDér, film og bøger, legetøj og bamser i stakkevis, små møbler og nips....og så lige lidt af det fra egen hånd....se her...





Og jeg ved at min søster har sorteret ud i alle hendes stiletter,sko og støvler (og trust me - der er mange!!!) Hendes fødder er vokset efter graviditeten og de er lissom ik skrumpet tilbage i hendes størrelse igen, så der er masser af super lækre stiletter i alle mulige farver og stile...og hun har GO STIL! Sidst jeg talte med hende var hun oppe på 18 par stiletter, som skulle med på marked, så der er skal nok være noget for enhver smag!

Markedet er fra kl. 10-14, så kom frisk og sig hej - det ku være hyggeligt at møde nogle af jer:-)

4 kommentarer:

  1. For fisen, jeg ville gerne kigge forbi, men vi er lige blevet inviteret til fødselsdag på lørdag kl 10. Øv! Altså ikke at jeg skal til fødselsdag, men at jeg ikke kan komme og hilse på :-)
    God fornøjelse. Håber vejret bliver godt, og at du får solgt en masse :-)

    SvarSlet
  2. Hej Trine, Ja ÆV - hvor ku det ha været super hyggeligt at hilse på dig:-)
    Mon ik jeg får chancen for det en anden go gang:-)
    Ha en dejlig aften.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hej Malene.
    Jeg vil høre dig om hvilke størrelser du har med af dit drengetøj på lørdag? vh Merete

    SvarSlet
  4. Hej Merete,
    Det er mest baby drenge tøj...så det er fra str. 50 - 86 (der er dog mest i 50,56,62,68,74)...
    Og det er alt lige fra bodyer, strømper, huer, vanter, overtræks futter, solbriller, bukser, trøjer, t-shirts, sweatshirts, natdragter osv...

    Og så er der også en god håndfuld mærketøj som sælges til 20 kr. pr. del!

    Håber du kommer forbi og siger hej:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet