Sikke nogle dejlige billeder . Og ser ud til at være en rigtig dejlig stor have I har. Skønt! Nød også frosten imorges, da jeg på vej til studiet kørte over en græsplæne :)
Ja det har bare været en smuk morgen piger...dejligt at høre, at andre også forstår at værdsætte naturen, så den tager sig så smukt ud:-)
Anne; Ja vi har en dejlig stor have...du kan tro vi nyder det om sommeren, så får den ikke for lidt med badebassin, tæpper, telte, huler og masser af skønne grill aftner...uh, man længdes helt:-)
Sikke nogle dejlige billeder . Og ser ud til at være en rigtig dejlig stor have I har. Skønt!
SvarSletNød også frosten imorges, da jeg på vej til studiet kørte over en græsplæne :)
God dag
super skønne morgen-frost´s billeder.....
SvarSletmed sol på :) ♥ nød også en kold morgen på cyklen :)
kh
Ja det har bare været en smuk morgen piger...dejligt at høre, at andre også forstår at værdsætte naturen, så den tager sig så smukt ud:-)
SvarSletAnne; Ja vi har en dejlig stor have...du kan tro vi nyder det om sommeren, så får den ikke for lidt med badebassin, tæpper, telte, huler og masser af skønne grill aftner...uh, man længdes helt:-)
Ha en dejlig dag begge to:-)
Knus Malene