tirsdag den 16. november 2010

Confessions of a wallet-virgin...

Jeg har i dag haft underskud på energi kontoen...BIG time! Faktisk så meget, at jeg har sovet her i formiddag, hvilket jeg ALDRIG plejer at gøre. Energien er der bare ik i dag...men en smule er det da blevet til....

Har forsøgt at lave en lille quiltet pung, den første af slagsen...og dét taget i betragtning, så er jeg sluppet okay fra det...jeg laver det jo bare i "fri hånd", da jeg er alt for utålmodig til at bikse med mønstre osv...så jeg prøver mig frem. Nogle gange lykkedes det, andre gange...tjaaaa....blir det mindre heldigt!

Men denne er blevet okay, syns jeg....den skal vist i julegave puljen:-)



7 kommentarer:

  1. Når man tænker på, at du har haft underskud på energikontoen, så er det da meget godt klaret, at du har syet en quiltet pung:) Godt gået! Jeg har også en lille rest af det prikkede stof - det er så fint.

    SvarSlet
  2. Kan da virkelig godt forstå du ikke har energi i øjeblikket....mon ikke du samler kræfter til i nat/i morgen, hvor jeg tror du føder :-)

    Super flot pung er vild med den blå og gule kombi..

    Knus herfra

    SvarSlet
  3. Jamen for søren, at du stadig kan og har tålmodigheden dertil.
    Anden gang jeg vente mig, gik jeg som en løve i et bur, specielt da der var gået 14 dage over og jeg havde taget 25 kilo på. Hold k..., hvor var jeg træt hele tiden.
    Pøj pøj med fødslen
    stine:)

    SvarSlet
  4. Anne; 1000 tak - det var jo også mest på forsøgsbasis...sku lige se om jeg ku:-)

    Mette; Åh hvor ville jeg ønske at du fik ret...men nu er natten ovre, så nu er der kun i dag at løbe på, hvis det skal holde stik! Skal til jordemor til middag i dag, så skal vi snakke om at jeg kan blive sat i gang..men hvor vil jeg bare håbe at det sker af sig selv - jeg "vil helst selv" :-)

    Stine; Tak for din søde hilsen...jeg håber virkelig også snart at der sker noget! Og mine små projekter er jo med til at få tiden til at gå...men må indrømme at jeg også kan mærke det på humøret og temperementet nu....gggrrrrrr!!!! :-)

    Tak for jeres svar søde piger...håber I får en skøn dag.

    Stort knus fra mig

    SvarSlet
  5. Jeg ville også helst selv, dengang med Mynthe. Og jeg fik min vilje, 6 dage over tid. Du er 8 dage over nu ikke, eller i hvert fald noget i den duer? Jeg krydser fingre for at du selv for lov - inden længe. Og så tag dig også hellere end middagslur idag;)

    Og super fin pung forresten!

    SvarSlet
  6. Åh... Sender ve-tanker i din retning hver dag..;)
    Lækker pung! Super flot af et første forsøg.. Jeg fatter ikke hvordan man skal gøre.. Slet ikke det der quiltning.. Højeste juleønske er et sykursus..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Camilla; jeg er 10 dage over termin i dag...har helt opgivet håbet om nogensinde at føde af "egen fri vilje" - var ved jordemor i går og jeg bliver sat i gang på mandag hvis der ikke er sket noget inden! Så nu må jeg bare være tålmodig de sidste dage...selvom det kniber:-)TAK for din søde tanke:-)

    Anne; hvor er du sød at du tænker på mig, tusind tak:-) Og tak for komplimentet med pungen...er heller ikke helt sikker på hvor pæn den der quiltning er...men den er der da:-)

    Ha en skøn dag begge to:-)

    KNUS Malene....a.k.a. ELEFANTEN !!

    SvarSlet