tirsdag den 2. november 2010

Kreativ formiddag...






Juleranker, kræmmerhuse af Oscars tegninger pyntet med gamle glansbilleder og retro hanke, svampe ranker og mere perle pynt til julen....Sådan har min formiddag været...og klokken er kun 12.15 :-)

5 kommentarer:

  1. Hehe, det var da ikke så lang tid du bare slappede af. Sikken produktion, ser godt ud :)

    God aften

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting, er så imponeret over alt det du når :)

    SvarSlet
  3. Anne; Ha ha...neeeej...jeg kan ikke sidde stille alt for længe - men jeg slapper jo også af og hygger mig med mine små projekter, så det er jo nok okay:-)

    Håber også du har haft en god aften...

    Marie; Tak ska du have, syns også de er blevet helt okay...spekulerer over hvad jeg skal bruge alle de fine gamle glansbilleder til - overvejer en stor produktion af honninghjerter med glansbilleder på:-)

    SvarSlet
  4. Hei, så fin blogg du har. Jeg fant deg i dag via en annen blogg. Jeg vil komme inn og lese mere. Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk også, jeg blir hoppende glad om du legger igjen en kommentar. Hilsen Wilhelmines blogg i Norge

    SvarSlet
  5. Wilhelmine; velkommen her på bymyr - dejligt at du har lyst til at læse med:-) Jeg kigger straks forbi din blog...:-)
    Fortsat rigtig god søndag aften.
    Kh. Malene

    SvarSlet