Præmien i min give away er denne lækre bog "Franske Fornemmelser i Nordiske Haver". Den er udgivet af Jeanne D´ arc Living og jeg kan kun sige at det virkelig er kræs - både for folk med have og for dem uden! Den er utrolig smukt illustreret, masser af skønne og inspirerende billeder...se bare her....
Reglerne for deltagelse er som følger....
# Skriv en kommentar til indlægget her = 1 lod (hvis du ikke har en blog må du meget gerne skrive din mail adresse også!
# Kommentar + meld dig som fast læser = 2 lodder
# Kommentar + fast læser + link til min give away på din egen blog = 3 lodder
# Kommentar + fast læser + link + sæt mig på din blogroll = 4 lodder (jaaaa...den var ny:-)
Jeg trækker vinderen FREDAG DEN 26 NOVEMBER!!!
Håber I har lyst til at lege med....
Og endnu engang stor TAK til Mette fra Pabst Interior for den flotte sponsor-gave:-)





Av, den ser godt nok spændende ud! Jeg smider 2 lodder i puljen!
SvarSletHej Malene
SvarSletJamen den bog ser spændende ud. Jeg snupper alle 4 lodder :-)
Hey søs..
SvarSletJeg er med på 4 lodder :)
Knus..
uhh det er lige min stil - smider straks 4 lodder og krydser fingre :0)
SvarSletHa' en god aften
Øv der er lige problemer med at tilmelde sig som fast læser - prøver igen senere...
SvarSletNøj den ser lækker ud - jeg er med på 2 lodder :)
SvarSletjvn89@hotmail.com
Tænk jeg slet ikke havde set denne!
SvarSletJeg må straks være med:)
Jeg er med på 4 lodder - eller, min blogroll opdaterer sig selv med de 25 sidst nye, det ved jeg ikke om gælder - ellers må det blive til 3 håbefulde lodder:)
Hej!
SvarSletJeg er med på 2 lodder. Ønsker ønsker :-)
Den ser spændende ud. Jeg er med på 2 lodder.
SvarSletJeg snupper 3 lodder :-)
SvarSletDen bog vil jeg med glæde labbe i mig :)
SvarSlet4 lodder til mig!
lækker bog - jeg er med på 2 lodder.
SvarSletTillykke med sønnen :-)
Så fin, Jeg er helt sikkert med på 2 lodder :o)
SvarSletMvh. Lena
Så fin bok! Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodder :-) Gratulerer med sønnen, så skjønn!
SvarSlet