søndag den 7. november 2010

GIVE AWAY - sponsoreret af Pabst Interior!

Så er det tid til afsløringen af min give away, som er sponsoreret af Mette, der har butikken Pabst Interior. Det er en super skøn forretning som ligger i Råsted, lidt udenfor Randers....Mette har også en meget brugbar og flot webshop som du kan tjekke ud her. Gå ind på siden og kig, det er bestemt et besøg værd...masser af vintage møbler, vintage tøj, gamle smukke kort, lys, indretnings bøger og meget meget mere....Kig forbi Mette:-)

Præmien i min give away er denne lækre bog "Franske Fornemmelser i Nordiske Haver". Den er udgivet af Jeanne D´ arc Living og jeg kan kun sige at det virkelig er kræs - både for folk med have og for dem uden! Den er utrolig smukt illustreret, masser af skønne og inspirerende billeder...se bare her....





Reglerne for deltagelse er som følger....

# Skriv en kommentar til indlægget her = 1 lod (hvis du ikke har en blog må du meget gerne skrive din mail adresse også!

# Kommentar + meld dig som fast læser = 2 lodder

# Kommentar + fast læser + link til min give away på din egen blog = 3 lodder

# Kommentar + fast læser + link + sæt mig på din blogroll = 4 lodder (jaaaa...den var ny:-)

Jeg trækker vinderen FREDAG DEN 26 NOVEMBER!!!

Håber I har lyst til at lege med....
Og endnu engang stor TAK til Mette fra Pabst Interior for den flotte sponsor-gave:-)

14 kommentarer:

  1. Av, den ser godt nok spændende ud! Jeg smider 2 lodder i puljen!

    SvarSlet
  2. Hej Malene
    Jamen den bog ser spændende ud. Jeg snupper alle 4 lodder :-)

    SvarSlet
  3. Hey søs..
    Jeg er med på 4 lodder :)
    Knus..

    SvarSlet
  4. uhh det er lige min stil - smider straks 4 lodder og krydser fingre :0)
    Ha' en god aften

    SvarSlet
  5. Øv der er lige problemer med at tilmelde sig som fast læser - prøver igen senere...

    SvarSlet
  6. Nøj den ser lækker ud - jeg er med på 2 lodder :)

    jvn89@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Tænk jeg slet ikke havde set denne!
    Jeg må straks være med:)
    Jeg er med på 4 lodder - eller, min blogroll opdaterer sig selv med de 25 sidst nye, det ved jeg ikke om gælder - ellers må det blive til 3 håbefulde lodder:)

    SvarSlet
  8. Hej!
    Jeg er med på 2 lodder. Ønsker ønsker :-)

    SvarSlet
  9. Den ser spændende ud. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  10. Den bog vil jeg med glæde labbe i mig :)
    4 lodder til mig!

    SvarSlet
  11. lækker bog - jeg er med på 2 lodder.
    Tillykke med sønnen :-)

    SvarSlet
  12. Så fin, Jeg er helt sikkert med på 2 lodder :o)
    Mvh. Lena

    SvarSlet
  13. Så fin bok! Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodder :-) Gratulerer med sønnen, så skjønn!

    SvarSlet