lørdag den 20. november 2010

Så kom han endelig...

Meget kort status her fra Patienthotellet i Randers...

Lillebror Victor kom ud til os og resten af verden i går, fredag den 19 november kl. 9.12 - efter kun 1,5 time på hospitalet og veer fra kl. 03.30! Det gik hurtigt, men UD ville han..langt om længe og "kun" 11 dage over tiden!

En skøn basse på 4800 gr. og 56 cm....det var hårdt og for satan da, det gjorde naller at få sådan en stor dreng ud - uden nogen form for bedøvelse eller hjælpemidler vel at mærke!! Føler mig totalt i kontakt med min indre ur-kvinde:-)

Men han er super skøn...lækker marcipan tyk og med elastikker overalt..Glæder mig til at komme hjem i egne vante omgivelser senere i dag....mon ikke et par billeder også kan finde vej herind så:-)

20 kommentarer:

  1. Hej du skønne ur-kvinde ;)
    Stort tillykke herinde også :) Vi glæder os MEGET til at se ham :) Dejligt at I kommer hjem allerede i dag - det bliver lækkert at komme hjem til den stolte storebror og far :)
    Stort knus fra søs..

    SvarSlet
  2. Åhh stort tillykke med det :) Hvor dejligt for jer.

    SvarSlet
  3. KÆMPE stort tilyyke med ham basse- victor :)
    rigtig godt gået :)
    kh

    SvarSlet
  4. Uh gåsehud! Stort tillykke med jeres store dreng! Glæder mig til at se billeder:-)

    SvarSlet
  5. Tillykke tillykke med sådan en lækker "marcipan gris" :0) Bliver spændende at se billeder
    Rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  6. Ih, kæmpe stort tillykke, Malene!!
    Sejt gået at få bragt sådan en basse til verden :-)
    Dejligt navn!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Åh, hvor vidunderligt. Kæmpe stort tillykke, du kan tro jeg glæder mig til at se billeder af vidunderet :)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med jeres lille ny, Malene! Lillebror Victor lyder til at være en rigtig lækkerfyr, vil glæde mig til at se billeder af ham:-)
    Sejt at du klarede det uden hjælp, her en drøm om at gøre det samme når min tid kommer, men tvivler på at det sker. -har stadig nogle måneder at tage mod til mig i;-)
    Stort tillykke endnu en gang!
    Kæmpe hilsen og et kram fra, Louise

    SvarSlet
  9. Stort tillykke....endelig kom lillebror Victor - glæder mig til at høre meget mere og se billeder af den store dreng :-) Lyder til det blev en hurtig drømmefødsel.

    Også et tillykke til den stolte storebror..:-)

    Knus herfra

    SvarSlet
  10. Søde Malene, stort tillykke med jeres guldklump! Glæder mig til at se billeder :)

    Kh Marie

    SvarSlet
  11. TILLYKKE og velkommen til verden til Victor. Klem fra mette

    SvarSlet
  12. Åh hvor fantastisk - du fik lov selv!
    Og sikke da en Basse, skønt med skønt på og super godt gået! Glæder mig til at se ham.
    Håber i alle har det godt og at storebror Oscar er dejligt stolt af sin nye lillebror.
    Tillykke tillykke tillykke:)
    Fantastisk for jer!

    SvarSlet
  13. TIIIILLYKKEEE!!
    Åh, jeg elsker nye babyer!
    God sammenligning med marcipan.
    Nyd det i fulde drag.
    Mange tanker fra
    Cristine

    SvarSlet
  14. SÅ kom han, hva?! Åh.. Stort Tillykke til jer alle med "lille"bror, som lyder alt for lækker! Glæder mig også meget til billeder :-)
    Du er virkelig sej, og befinder dig sikkert i en dejlig baby-bobbel i skrivende stund - Nyd det!

    Knus og tanker fra
    Barbara :-)

    SvarSlet
  15. Så kom den længe ventede lillebror! Et stort tillykke med det lille myr - og godt gået urkvinde! ;o)

    SvarSlet
  16. Jamen altså...sødeste blog quinder - jeg sidder og er rørt til tårer over så meget glæde på mine og min families vegne!! I er da fantastisk, hver og en af jer...

    1000 tak for hilsnerne...håber på snart at kunne lave (læs; finde tid!!!:-) til at lave et indlæg om fødselsforløbet og den første uge som mor til 2:-)

    Kæmpe knus til jer allesammen

    SvarSlet