Meget kort status her fra Patienthotellet i Randers...
Lillebror Victor kom ud til os og resten af verden i går, fredag den 19 november kl. 9.12 - efter kun 1,5 time på hospitalet og veer fra kl. 03.30! Det gik hurtigt, men UD ville han..langt om længe og "kun" 11 dage over tiden!
En skøn basse på 4800 gr. og 56 cm....det var hårdt og for satan da, det gjorde naller at få sådan en stor dreng ud - uden nogen form for bedøvelse eller hjælpemidler vel at mærke!! Føler mig totalt i kontakt med min indre ur-kvinde:-)
Men han er super skøn...lækker marcipan tyk og med elastikker overalt..Glæder mig til at komme hjem i egne vante omgivelser senere i dag....mon ikke et par billeder også kan finde vej herind så:-)
Hej du skønne ur-kvinde ;)
SvarSletStort tillykke herinde også :) Vi glæder os MEGET til at se ham :) Dejligt at I kommer hjem allerede i dag - det bliver lækkert at komme hjem til den stolte storebror og far :)
Stort knus fra søs..
Åhh stort tillykke med det :) Hvor dejligt for jer.
SvarSletTillykke med bassen:)
SvarSletKÆMPE stort tilyyke med ham basse- victor :)
SvarSletrigtig godt gået :)
kh
Uh gåsehud! Stort tillykke med jeres store dreng! Glæder mig til at se billeder:-)
SvarSletStort tillykke med ham!
SvarSletTillykke tillykke med sådan en lækker "marcipan gris" :0) Bliver spændende at se billeder
SvarSletRigtig dejlig weekend
Ih, kæmpe stort tillykke, Malene!!
SvarSletSejt gået at få bragt sådan en basse til verden :-)
Dejligt navn!
Kh Ulla.
Åh, hvor vidunderligt. Kæmpe stort tillykke, du kan tro jeg glæder mig til at se billeder af vidunderet :)
SvarSletEt stort tillykke:-)
SvarSletStort tillykke med ham:)
SvarSletStort tillykke med jeres lille ny, Malene! Lillebror Victor lyder til at være en rigtig lækkerfyr, vil glæde mig til at se billeder af ham:-)
SvarSletSejt at du klarede det uden hjælp, her en drøm om at gøre det samme når min tid kommer, men tvivler på at det sker. -har stadig nogle måneder at tage mod til mig i;-)
Stort tillykke endnu en gang!
Kæmpe hilsen og et kram fra, Louise
Stort tillykke....endelig kom lillebror Victor - glæder mig til at høre meget mere og se billeder af den store dreng :-) Lyder til det blev en hurtig drømmefødsel.
SvarSletOgså et tillykke til den stolte storebror..:-)
Knus herfra
Søde Malene, stort tillykke med jeres guldklump! Glæder mig til at se billeder :)
SvarSletKh Marie
TILLYKKE og velkommen til verden til Victor. Klem fra mette
SvarSletÅh hvor fantastisk - du fik lov selv!
SvarSletOg sikke da en Basse, skønt med skønt på og super godt gået! Glæder mig til at se ham.
Håber i alle har det godt og at storebror Oscar er dejligt stolt af sin nye lillebror.
Tillykke tillykke tillykke:)
Fantastisk for jer!
TIIIILLYKKEEE!!
SvarSletÅh, jeg elsker nye babyer!
God sammenligning med marcipan.
Nyd det i fulde drag.
Mange tanker fra
Cristine
SÅ kom han, hva?! Åh.. Stort Tillykke til jer alle med "lille"bror, som lyder alt for lækker! Glæder mig også meget til billeder :-)
SvarSletDu er virkelig sej, og befinder dig sikkert i en dejlig baby-bobbel i skrivende stund - Nyd det!
Knus og tanker fra
Barbara :-)
Så kom den længe ventede lillebror! Et stort tillykke med det lille myr - og godt gået urkvinde! ;o)
SvarSletJamen altså...sødeste blog quinder - jeg sidder og er rørt til tårer over så meget glæde på mine og min families vegne!! I er da fantastisk, hver og en af jer...
SvarSlet1000 tak for hilsnerne...håber på snart at kunne lave (læs; finde tid!!!:-) til at lave et indlæg om fødselsforløbet og den første uge som mor til 2:-)
Kæmpe knus til jer allesammen