fredag den 26. november 2010
Vinderen af min give away...
Så blev det fredag den 26 og tid til at trække vinderen af min give away som venligst er sponsoreret af Mette fra Pabst Interior!
Jeg må indrømme at jeg, her i min baby-boble, var liiige ved at glemme alt om at trække vinderen....:-) Der er jo nok at se til når man pludselig går fra at være en familie på 3 til én på 4...nye rutiner skal indarbejdes og alle mor´s efterfødsels hormoner skal tudes på plads i kroppen igen - og det tager altså åbenbart lidt tid her hos os med de dumme hormoner og tude ture...hmm...men nok om det!
Jeg har ikke haft tid til at tage billeder og lave den helt store kreative lodtrækning, men jeg garanterer at det er foregået helt på retfærdig vis...alle navn er nedfældet på et stykke papir, og så blev der - i blinde - sat en stor fed prik på et navn....
Den heldige er.....Westmose:-) Vil du sende din adresse på kim0704@webspeed.dk så skal jeg sørge for at sende bogen afsted til dig.
Tillykke med præmien og endnu engang tak til Mette fra Pabst Interior for den flotte sponsorgave.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)


Ingen kommentarer:
Send en kommentar