lørdag den 13. november 2010

Efterlysning....mønster/"opskrift" på doktorkittel i str. ca. 3 år ????

Jeg har bestilt julegave til Oscar...og det er netop kommet med posten i dag - og det blev bestilt i går, det er virkelig imponerende!

Han får dette doktorsæt fra Die Spiegelburg og jeg har købt det hos http://www.byneel.dk/ - en rigtig god webshop med kvalitets legetøj...tjek det ud!

Men anyways, der er i doktorsættet godt nok en kittel, men i voksenstørrelse og i noget tyndt "smidt væk"-agtigt materiale....derfor vil jeg gerne sy en rigtig kittel til Oscar, med "Doktor Poulsen" på brystet...men jeg aner ikke hvordan jeg skal gribe det an...

Nogen der måske kan hjælpe, har en ide (jeg er ikke ferm til liiiige selv at bikse et mønster sammen!) eller nogen der måske ligger inde med noget der kunne minde om en doktor kittel opskrift??

Billedet er lånt hos http://www.byneel.dk/


3 kommentarer:

  1. Haha, jeg kan da kun støtte denne gave som kommende læge. Totalt genialt :)
    Har dog ikke lige noget mønster på den slags. En lidt større, ekstra lang skjorte måske? Så med bindemekanisme i ryggen med trykknapper?

    God weekend
    /Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne, ja er det ik en super ide?? Og det der er mest cool er, at det er med et rigtigt stetoskop, så man kan lytte lissom en rigtig doktor:-)

    Tak for ideen med skjorten og bindebåndene...det er måske slet ik så tosset:-)

    Ha en dejlig dag.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Og husk endelig lommer! Både en bryst og to nedenfor. De er meget vigtige for læger til at have stetoskop, små håndbøger osv i ;)
    I lige måde.

    SvarSlet