fredag den 5. november 2010
Her bor jeg....
Solstrejf i stuen
Oscars baby fodaftryk
Mine elskede bøger
Billeder med betydning
Baby sengen som er gået i arv gennem generationer
Mine udtrådte barnesko
Figuren af hønen som stod ved min bedstemor og som altid gemte slik indeni
Den lille porcelæns hånd som også stod hos Bedste og hvorfra jeg engang spiste et stykke sæbe fordi det var Smukt og formet som en rose - jeg kunne ikke lade det være
Stregtegningen af min mor fra da hun ventede mig
Mit skuffemøbel som jeg selv har sat i stand
BoligLiv
Grene fra haven
Farver og lys
Mine egne malerier
Pladsen hvorfra jeg blogger
Kurven med slumre tæpperne til de kolde aftner
Dagens høst af druer fra drivhuset
Havens forfald
Og sikkert flere ting jeg har glemt...
Etiketter:
Gamle ting og sager,
Genbrugs møbler,
Mit hjem,
Oscar,
Tanker...
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)










Dejlige billeder. Tak for smugkigget ind i jeres hjem, det ser meget fint og hyggeligt ud. God weekend til dig og dine :)
SvarSletHvor ser det hyggeligt ud! Dejligt at få lov til at kigge ind:-)
SvarSletGo weenkend til jer.
Kh
Også tak for kigget fra mig:) Det er så hyggeligt at få et indblik i andres hjem.
SvarSletogså en tak fra mig....
SvarSletjeres hjem ser rigtig hyggeligt ud... herfra denne side af skærmen
kh og go´weekend
Skønne billeder, dejligt med et kig indenfor :)
SvarSletKh Marie
Sikke lækre billeder...:)
SvarSletSkønt at ane solskin på mange af dem...
Ha' en rigtig dejlig weekend..
Kh Anne
Kære allesammen,
SvarSletTusind tak for jeres komplimenter - hvor er jeg glad for at I faktisk er enige om at det ser hyggeligt ud her hos os, for det er noget af det allermest vigtige for mig - her skal være hyggeligt og folk skal føle sig velkomne til hver en tid...der er altid tid, plads og hjerterum til at folk må kigge forbi:-)
Dejligt at I gad kigge med...
KNUS fra Malene
Hvor ser der dejligt og personligt ud hjemme hos dig. Jeg elsker at se når folk omgiver sig med ting som betyder noget for dem.
SvarSletStine:)
Ih, hvor ser der rart ud hos jer! Og så har I vindruer, uhmmmmm! Dem får man da lige lyst til at sidde og nyde i den bløde stol på det første billede:)
SvarSletHa en dejlig weekend!
KH
Lis
Stine; tak skal du have - jeg forsøger i hvertfald at omgive mig med ting som har en særlig betydning...nogle gange passer det ikke helt ind, såen rent "indretningsmæssigt" men de skal alligevel være der...bare fordi det betyder noget! Dejligt at du kunne se det:-)
SvarSletLis; 1000 tak...vi syns også her er rart:-) Og ja jeg har masser af vindruer...og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med dem - jeg kan jo ik nå at spise alle dem! Nogle gode forslag til retter, bagværk eller andet man liiige kan lave med druer...som skal spises NU hvis de ikke skal blive dårlige?? :-)
Ih, hvor ser det hyggeligt ud, Malene. Fuld af sjæl og personlighed :-)
SvarSletKh Ulla.
1000 tak Ulla - det tager jeg som en STOR kompliment...for jeg er nemlg SÅ begejstret for dine indlæg om jeres skønne indretning:-)
SvarSletOg velkommen her på bymyr:-)
Kh. Malene