Meget kort indlæg...tiden flyver afsted her i alt det nye - vi lærer at finde hinanden i vores nye hverdag, mors hormoner finder på plads igen med et par obligatoriske tude ture, vi hygger og nyder hinanden....
Victor er meget nem, spiser, sover og ski... - you know the drill!! :-)
Her er lidt billeder...skriver snart mere om fødslen og hvordan det står til hos os.
Indtil da - tusind tak for alle jeres søde og rørende beskeder til mig...jeg er rørt til tårer over at så mange glæder sig på mine og vores vegne - I er skønne blog quinder, hver og én :-)
På vej til hospitalet...Victor er født ca. 2 timer efter dette billede er taget!
En stolt nybagt far...
Victor...få timer gammel...
Oscars første møde med sin lillebror...utrolig stort og rørende øjeblik!
Oscar er meget glad for Victor og er super dygtig til at hjælpe med ham...
En glad og stolt...og træt...mor med sine 2 drenge:-)
Kan man være mere stolt????
Far havde pyntet op med flag til mor og Victor kom hjem...og mor var rørt til tårer:-)










åh hvor skønne billeder af hele familien :)
SvarSlet- sikke en dejlig "lille" basse Victor - husker næsten som var det igår - da man selv var i samme situation ( også med en lille basse på 4950g) .... meeen det er jo så 14½ år siden at nr.2 blev født...... uha hvor tiden går....
Husk at nyde hver eneste øjeblik for tiden flyver bare afsted :)
kh
Nååårh Malene, hvor ser han skøn ud! En rigtig dejlig basse:-) Lækker hårpragt han allerede har!
SvarSletSikke dejlig han ser ud Malene, STORT tillykke herfra også - og sikke stolt storebror :)
SvarSletÅrh, hvor er han lækker! Og hvor er de søde de billeder, hvor de to brødre møder hinanden for første gang - det er bare så stort!
SvarSletKh Ulla.
Hvor er han bare sød og ja billedet hvor de 2 brødre møder hinanden....der findes hvis intet større - nyd din dejlige familie :-)
SvarSletKnus
Hvor er han bare skøn Malene!
SvarSletDet har i gjort godt - og ja, dejlig med søskende kærlighed allerede, og ikke mindst en sød tanke fra den stolte farmand med flag - Dejligt:)
Hvor er han fin. Og sikke dejlige billeder af den stolte storebror. Held og lykke med at finde ud af hvordan det er at være en flerbørns familie. :o)
SvarSletSikke en lækker lille basse! Dejligt at se ham - tak for kigget :)
SvarSletKh Marie
Hej alle I søde piger,
SvarSlet1000 tak for jeres hilsner, hvor er I bare søde...der er lidt knapt med tiden lige nu hvor vi skal vænne os til den nye hverdag. Men jeg følger stadig lidt sporadisk med her i blogland, bare ik helt så meget som jeg gerne ville:-)
Men endnu engang 1000 tak for jeres søde hilsner og kommentarer, det er bare guld værd:-)
Masser af hilsner og kram til jer alle
Et lidt forsinket men kæmpestort tillykke fra mig. Åh, hvor er han lille og skøn og helt fantastisk! Det kribler helt i min mave, når jeg ser sådan en lille basse. Og sikke en sød og stolt storebror!
SvarSletHvor er det dejligt for jer!