Nu er der lavet jule-gave-sokker til hele familien - så mangler jeg bare en ærke Amerikansk fireplace at hænge dem op på:-) Men mon ikke vores fotohylde kan bruges til formålet også....
Æble crumble kagen er en opskrift fra Maikens blog....I kan se den her - og den er suuuper MUMS!!









Hvor er du kreativ!
SvarSletDen sidste måned af min graviditet lå jeg bare og .. ja, LÅ! Heh..
Mon ikke snart lillebror kommer? Tænker på dig dagligt, og her er lidt stille på bloggen tænker jeg "nu er det nu!"
Dine små julehjerter er bare fantastisk søde, enkle og super julede. Måske jeg gør dig kunsten efter;)
Camilla; tusind tak:-) Hvor er du sød, at du tænker på mig...og nej - desværre stadig ingen spor af lillebror! Og nu har jeg ovenikøbet en halv syg Oscar hjemme idag, han har hostet hele natten, så jeg har fået noget der ligner 2 timers søvn sammenlagt...pyh, så det er lige før jeg håber at det ikke blir i dag at jeg føder, for det har jeg da ik kræfter til:-)
SvarSletTak fo komplimentet med julehjerterne, syns også selv de blev fine...og de er jo super simple og kan laves i alle mulige farver filt - så det er bare med at komme i gang:-)
Ha en skøn skøn dag...
Knus Malene