lørdag den 6. november 2010

En "storebror bog"...som forhåbentlig snart skal gives!!

Jeg læste dette indlæg fra fantastiske farverige og inspirerende Ulla....

Hendes drenge har fået en utrolig flot bog, som Ulla selv har designet på http://www.fidipus.dk/ - jeg lod mig inspirere og har nu modtaget denne "storebror bog" som ligger og venter på at Oscar skal blive storebror så han kan få bogen...

Her er et uddrag...kan virkelig anbefale hjemmesiden, meget anvendelig og utrolig nem at gå til....




6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den bare flot, Malene!! Dejligt at jeg kunne inspirere, og jeg er helt sikker på den bliver et hit hos Oscar :-)
    Nu må det da også være op over med dig?
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Ulla...jeg håber også han bliver glad for den! Og sikke en skøn skøn hjemmeside, det var jo utrolig nemt at arbejde med de foskellige elementer derinde:-)

    Ja jeg har termin i morgen, så jeg venter og venter...og venter...men der er desværre ik rigtig tegn på noget som helst - men man har da endnu ikke hørt om at de bliver derinde...så ud skal han jo nok komme:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Jamen, jeg havde heller ikke det der lignede tegn dagen før termin, men ud kom lille Alfred alligevel på terminsdagen :-)
    Det er nogle meget lange dage til sidst, men man må bare holde for øje at om MAX 14 dage har du din lille guldklump i armene.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud! Er sikker på Oscar bliver ellevild over den :)

    SvarSlet
  5. Ulla, var det godt nok på termins datoen han kom, den lille Alfred?? Det ku da være pudsigt, hvis det bliver samme sang her hos os...Oscar kom 2 dage før termin, så jeg har jo nok et eller andet sted gået med en forventning om at jeg i hvertfald også ville føde før termin denne gang! Men så skal jeg vist til at ha fart på, hvis det skal nås:-) Glæder mig bare til fødslen er overstået, jeg holder vores nye lillebror og til at Oscar skal se ham og vi kan begynde vores nye hverdag...som forældre til hele 2 børn!!! :-)

    Julia; 1000 tak - blev jo som sagt inspireret af Ulla for hold op hvor var de bøger altså flotte...jeg håber også at Oscar bliver glad for den:-)

    God aften til jer begge...

    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Ja, Alfred var meget præcis :-)
    Krydser fingre for at der snart sker noget hos dig.
    Kh Ulla.

    SvarSlet